Milyen fizetés, megtakarítással engedhet meg magának egy ember nagy teljesítményű új autót? Kb 30-35 millió
Voltam az elmúlt héten több autót tesztvezetni, iszonyatosan tetszett, szinte félelmetes volt.
Imádom az autókat, már egy indítás is mosolyt csal az arcomra.
Rengeteg autó van, ami újonnan 35 milliós kategória, vagy ez alatti bőven.
Pl. Mustang, nissan gtr, amg modellek, bmw m szeria modellek, 2-3 éves porschek, 5-6 eves bentley, audi r8.
Igazabol rengeteg auto van ebben a kategoriaban.
Uj auto eseteben gondolom 3-4 evig nem sok koltsege van, de utana megjonnek a millios szerviz arak, es 13-17 literes fogyasztassal sem jo erzes maszkalni, de egyszer mindenkepp szeretnek egyet.
Ha ujban gondolkozok, mennyi penz kell egy 35 millios uj autohoz?
Vagy erdemes ugyan ezt megvenni 3-5 evesen 15-20 millio korul?
Vagy erdemes ceggel foglalkozni es lizingelni?
Ilyen autókat csak lízingelik. 1-2, max 3 évig használják így, majd váltanak.
Kérdésre válaszolva: akinek van havi fél milliója lízingre.
Nem engedhetem meg magamnak, de idén végzek fogorvosként, és terv szerint német nyelvterületre megyek dolgozni.
Szeretnék hobbiból saját céget is, ami kapcsolódik a munkámhoz, vagy amit el tud vezetni 2-3 alkalmazott, vagy ami autóápolással foglalkozik, esetleg egy gumis műhely, stb.
ezek az autók cégre vannak bérelve/lízingelve.
Így egy 400e bérleti díj igazából olyan, mintha magánemberként 200e-t fizetnél az adózott fizetésedből.
Jól leírták előttem. Amikor ilyen autókat látsz, bárhol... Ne gondold, hogy azt hogy bárki besétált, és egyösszegbe lerakta 30-40-50-60 millió forintot, hogy "na most nekem az kell". Lószart. Ezek mind lízingelve vannak, jellemzően cégekre. Használják pár évig, aztán jön a következő.
Egyébként a Mustang kicsit nekem kilóg a sorból... Szerintem azt ne soroljuk ide. Az még szerintem elég elérhető kategória.
De miért jönne 3-4 év múlva milliós javítás? Annyira igénytelenül szervizelnéd, vagy rúgnád neki annyira, hogy kifektetnéd az autót ilyen rövid idő alatt?
Egyébként jól írták előttem. Lízing + a Mustang erősen kilóg a sorból minden tekintetben
Amúgy igen... Ne gondold, hogy ezeknél 3-4 évesen milliókat kell költeni a szervizre... Annyiból motort cserélnek a kocsiba :D
Még egy 15 éves Bentley-t is fenn lehet tartani... És ott se úgy kell elképzelni, hogy 2 havonta rá kell locsolni 800 ezer forintot. Biztos lesz ami elromlik rajta, meg lesz amit cserélni kell, de azért az emberek gyakran túlgondolnak mindent... Meghallják hogy Bentley, úúúú jézusom! Pénztemetőőő!!! Amúgy az. Jobban viszi mint egy átlag autó. De annyira azért nem, mint sokan gondolják...
Kedvencem mikor meghallja valaki hogy Mustang. Rendesen látod rajta, hogy szédül... Atyaééég Mustang??? Azt egy kisebb vagyon fenntartani!!! Nem. Nem az. Kimondottan megbízható autók. A mostani is, meg az előző generáció is. Nem nagyon romlanak el. Szívó benzinmotorok. Nincsenek tökig kihegyezve, meg az utolsó fél lóerő is kicsávázva belőle 4 turbóval.
És mennyien gondolják azt, hogy pénztemető, közbe fogalma sincs róla, csak feltételezi. Mert sportautónak néz ki, és a sportautó az drága, fenntartani is drága biztos. És még az alkatrészárak is teljesen barátiak.
Biztos lehetsz benne, hogy egy 15 éves 520d cigányBMW-re többet kell költeni, mint egy ugyanolyan korú Mustangra.
Szóval az emberek csak feltételezgetnek. Meg az "úgyhallottam hogy". Kedves kérdező, sajnos te is. Ha egy 3-4 éves kocsira (legyen az bármilyen) évente milliókat kell költeni, akkor azzal a kocsival marha nagy bajok vannak.
Meg amúgy mindenre van jó meg rossz példa is. Tegyük fel te is meg énis vennénk egy ugyanolyan Maseratit, hasonló futásteljesítménnyel. Te ráköltenél egy év alatt másfél milliót, mert váltót kell benne cserélni. Én meg a tankoláson kívül semmit nem költenék rá, mert nem lenne baja. Akkor az most az egy jó, vagy szar autó? Naugye. Bele lehet nyúlni a szarba mindig. És nem kell hozzá Audi / BMW / Merci.
Fülem hallatára a maszek szerelőnknél egy ránézésre 2 milliós valami 5-10 éves francia szarra mondtak egy 650 ezres ajánlatot. (Maszek szerelőről beszélünk, nem márkaszerviz!). Na bumm. Mégcsak nem is kell német prémiumnak lennie. Minden el tud romlani, minden tud sokba kerülni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!