Az új fajta Diesel kocsik pénz temetők? Pénznyelő gépek?
Az új fajta Diesel autók amikben mindenféle hülyeség műszerek vannak részecske szűrő porlasztó csúcs számítógépek minden baromság azok pénznyelő gépek?
A autószerelők meggazdagodnak a új Diesel autókból?
Már rengeteg esetet hallottam hogy új fajta Diesel autók sokat betegeskednek minden baromság elromlik bennük illetve városi közlekedésre alkalmatlanok mert ha nem megy velük az ember naponta legalább 50 km-tert akkor bekormolodik a részecske szűrő.
Ráadásul minden alkatrész méregdrága.
Volt egy eset ahol egy 15 milliós Mercedest 1 millióért kellett eladni mert bekormolodott a részecske szűrő ki tisztották 100 ezer forintért aztán rá pár hónapra az egész motornak vége lett ,akkor volt egy másik eset egy opel ahol a vezérműlánc lazult ki pedig azt mondták a láncot nem kell cserélni csak a vezérműszíjat ennek ellenére mégis kilazult a lánc és 500 ezerért cserélték ki aztán a porlasztó csúcsokat kellett kitisztítani 340 ezer forintért aztán a részecske szűrő romlott el az is 100 ezer volt a tisztítás viszont azt hallottam hogy csak egyszer lehet tisztítani ha mégegyszer elromlik cserélni kell az meg 1 millió forint.
Tehát óvakodni kell a új fajta Diesel autóktól?
Maximum régi Diesel autót vásároljak amiben nincsenek ilyen részecske szűrők meg ilyen baromságok?
Az összes auto pénztemető.
Használt autonál pedig nagyrészt a szerencsén mulik hogy mennyi probléma lesz vele.
Ha egy technologia minden téren nagyon hátrányos lenne egyáltalán nem gyártanák.
Te nem kérdést tettél fel, hanem nekiálltál egy sort nyafogni és elmondtál két roppant unalmas és közhelyes és valószínűleg full kamu anekdotát arról, hogy a világon eladott több milliónyi dízel autóból kettő tönkrement. Hát váó.
Ha pénztemetők lennének, akkor nem vennék őket. Pont. Ennyi.
Ma már nem annyira újak ezek. A részecskeszűrő 2007 környékén terjedt el.Tehát 10-15 éves autókban is benne van. Sőt a CR-dízel technika sem olyan új már, a 2000-es évek elején terjedt el széles körben, tehát már 20 éve vannak modern dízelek, nagynyomású szivattyúval, injektorokkal, változó geometriás turbóval, intercoolerrel, EGR-rel, canbus rendszerű kommunikációval, stb...
Szóval relatív, hogy mit hívunk "új fajtának".
Nekem az előző dízelem 2005-ös volt. 13 éven keresztül használtam, nem is keveset. Motorikusan nagy gondja soha nem volt. Semmivel sem költöttem rá többet, mintha ugyan ilyen autóm lett volna benzinmotorral.
A mostani autóm is dízel, de még gyári garanciális. Így ebből a szempontból nem mérvadó.
Általánosságban szerintem nem lehet ezt így kijelenteni. Nagyban függ, hogy mit veszel. Ha újonnan nálad van, vigyázol rá, karbantartod, nem töltesz bele "szerzett" gázolajat, akkor kisebb eséllyel lesz vele probléma. Ja és persze ha arra használod amire való, nem városban két sarokra futkosol vele! Ez is fontos. Egy külföldről behozott, bizonytalan előéletű, tekert órás, 15+ éves példánnyal sokkal nagyobb eséllyel lehet mellényúlni.
Ez a baj a új Diesel kocsikkal azokat üzletembereknek találták ki akik nap mint nap 50- 100 km-tert mennek naponta egyszerű embernek boltba elmenni vele nem jó ,a régi 80-as évekbeli Dieselek amik füstülnek szennyezik a levegőt na azok a jó Dieselek úgy mennek mint a rakéta.
a 2004 utáni Dieselek már nem jók.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!