Ha rossz a hőmérséklet jeladó akkor a műszerfalon lévő visszajelző is minden esetben hamis adatot mutat?
De lehet akár testelési hiba is.
Nekem a motor és a váltó közötti testkábel öregedett el és szakadozott szét.
Olyat csinált a vízhőfokmutató, hogy felment 90fokra amikor már üzem meleg volt az autó (alapból 88 fok az üzemihőmérséklet nálam).
Rátettem a tompítottat akkor felugrott úgy 92 fokra :D
Felnyomtam a refit akkor már 100 környéke...
refi + ablakfűtés + elektormos ablak leengedése = 120 fok :D
Ha a hozzá tartozó hőmérséklet jeladóról beszélünk, akkor igen.
Az enyémben 3 van.
2 a motorban:
1 a műszerfalon lévő visszajelzőt üzemelteti, ha lehúzom a csatit akkor leesik a mutató és kész.
1 az ECU-ra megy, ez az OBD-vel olvasható adat, ehhez igazít az ECU, ha lehúzom a csatit akkor vészüzemmódba vált a kocsi, feldobja a csekkendzsint és beröffenti a ventilátorokat
1 van a hűtőn, a fenti példa kivételével ez alapján kapcsol ki-be a ventilátor
Jah, mai kocsik szeretnek kamuzni...
Nekem a jó öreg merciben nincs ECU, közvetlen a műszerfalba megy 2 érzékelő kábele és nagyobb emelkedőn fel is mászik 88-ról 90fokra a víz, illetve lejtőn 88-ról lemegy 86-ra.
Mai autókban szinte már meg sem moccan ha nincs nagy baj.
Faterom autójában úgy forrt fel a víz majdnem, hogy álltam M0 dugóban és középen volt a mutató.... ránézegettem azért és mindig középen volt, aztán egyszer csak már pirosban :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!