Melyik JDM autó a legjobb választás?
Szeretnék kitűzni magam elé egy célt, ami annyit takar hogy szeretnek magamnak tudni egy jdm autot
Csak most kezdtem bele ebbe a temába, es csak segítséget szeretnék kérni
Bírom itthon ezt a JDM-ezést, főleg amikor igaz japán autón van a matrica, de európai piacos balkormányoson. :)
Amúgy meg a témában rengeteg jó választás van. :)
JDM az a japo belpiac .
Az én autóm közel van a JDM-hez egy 2001-es nissan stagea rs four wc34 eredetileg a Nissan Amerikába akarta gyártani a Subaru kombik ellen végül csak japán és ausztrál piacra készült a japán 180-ig van órázva és japán írás jelekkel van minden írva . Az ausztrál mint az enyém is 260-ig van órázva és angol írás jelek vannak . Japánban 280 lóerő ig lehet autót forgalomba helyezni és 180 lehet a vége . Ausztráliában ez nincs viszont papíron az rb5 motor ami egyezik a Nissan skyline r34-el 280 paci , de akinek van tapasztalta vele tudja ezek rendre tudják gyári állapotban a 300-330 közti erőt . Csak jobb kormányos létezik belőle nem lehet balosítani . Az enyém hála égnek manuális váltós .
Egy automatáról nem rég készült be mutató a speedzone által írd be YouTubera speedzone Nissan stagea és tudni fogod , hogy ez mi valójában .
Lényegében egy meg nővel r34 , és egy egy fel megy rá faragás nélkül az r34 front . Én már r34 gtr frontal vettem az enyém , de meg van az eredeti orra is .
Na ez a JDM a japo belpiac pontosabban az ázsiai piacra gyártott , ha annyira tág teret akarnék adni .
Az us spec és az EU spec soha nem lesz egyik japán gyártmányból sem JDM , hiába teszik rá a matricát . JDM azaz japo piacos autó alap , hogy jobb kormányos többek közt és sok más apróság más bennük mint az európaiakban , ha egyáltalán van eu spec az adott autóból .
Jaa mint az enyém a nissan stagea rs four wc34 eléggé merész cél mivel Európában is rohadt ritka Magyaroszágon 3-4 van 3-at ismerek elvileg egy valahol otthon még gurul .
Nekem annyiban egyszerű volt a jobb kormány , hogy Angliában élek itt alap a jobb kormány , pl itt Angliában 2 van összesen forgalomban abból egyik az enyém a másik egy manchesteri srácé , ismerem őt mi vagyunk a skyline csoportokban a két ki logo tag , a technika közel azonos csak másabb a kaszni .
1M alatt: miata (mx5), mx3, civic, prelude
1-5M: 350z, ritkább esetekben 200sx s13 vagy skyline r32, 33), gt86 / BRZ
5M-10M: 370z, integra type s, 200sx s14 (ritkán s15), supra mk3 (1jz),
ééééés 10M+: skyline r34 (ha dúsgazdag vagy nismo verzió), supra mk4 2jz (mk5 ha azt akarod, hogy kiröhögjenek), acura / honda nsx, integra type r, 200sx s15 (jaaa spec-r is)...
megemlíteném, hogy:
1M alatt széttört / gyenge állapotban lévő autót kapsz
5M körül vannak a rendesek
10M fölött fognak ránézni és azt mondani, hogy aztaaaa
attól, hogy JDM, még lehet silány
nem a vett autó a lényeg, hanem amit te csinálsz rajta / vele
ha vettél, nyomjunk már egy driftet
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!