Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ez MO-n kivitelezhetetlen ugye?

Ez MO-n kivitelezhetetlen ugye?

Figyelt kérdés

Főleg USA-ban, de ahogy néztem már Nyugat-Europában is kezd divatja lenni a régi autók elektromossá alakításának. Ahogy nézegettem még az árak sem olyan elszálltak, akár 1.5-2 millió között már megvan egy komplett alap rendszer, motorral, akkuval, stb. Jó persze be is kell építeni, illetve kell egy alap autó, de ha még nagyon felfelé is számolok, nem a legkisebb akku, kicsit erősebb motor 3-3.5 körül kijön a műszakilag kész autó.


Csak itt van ugye az a része, hogy ismerve a hazai rendszereket, gondolom ez úgy valahol a lehetetlen és a megvalósíthatatlan között mozogna, hogy papírokat is kapjon.


Pedig még egy kis hangulatot is csempészne az autózásba és a forgalomba, ha öreg autók is feltűnnének a hétköznapiak között, főként úgy, hogy a már elavult és karbantartásigényes hajtásuk helyett elektromos hajtás van bennük.


Nem tervezek ilyesmit jelenleg, csak úgy elgondolkodtam rajta, hogy vajon ha adott lenne hozzá minden, akkor megvalósítható lenne-e hogy forgalomba is kerüljön.



2020. szept. 25. 03:59
 1/9 anonim ***** válasza:
25%
Ha jól tudom van 1-2 ilyen autó ide haza amik forgalomban is vannak. Bár nem vagyok most így kora reggel biztos benne, hogy nem gyáriak. (Régebbi saxo meg ilyenek elektromosítva)
2020. szept. 25. 04:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%

Jól látod. Kb. a lehetetlen küldetés. Nem kivitezhetetlen, de amikor egy egszerű átalakításért is képesek meghurcolni nem lesz könnyű, és rengeteg plusz pénz.

Az azért elég merész elgondolás, hogy majd a 2-300.000-es lefingott autókba 2-3 millióért raknak elektromos hajtást...

Akinek ilyen autója van és van ennyi pénze, az vesz egy harmad annyi idős autót és kész. Ez a fajta átalakítás hobbi kategória

2020. szept. 25. 07:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
Hát annyira nem logikátlan, az alap sem feltétlen kell, hogy roncs legyen, legalábbis a karosszéria, futómű, az nem árt, ha jó és szép állapotban van. Nézegettem pl a T2-es Transporterek is kifejezetten kedvelt alanyai ennek az átalakításnak az óceán másik felén.
2020. szept. 25. 07:06
 4/9 anonim ***** válasza:

1-es de igen, a Saxo például gyárilag elektromos.


és igen, a papírozása tényleg sokkal nagyobb kihívás bárminél.

2020. szept. 25. 07:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
#3: És hány T2-t látsz napi használatban? Na ugye. A T2 egy kultautó. Nem azért alakítják át, mert azzal hordják a cementet a kőművesek. Fordítva ülsz a lovon. Ez egy passzió, hobbi, "miért ne", nem pedig tömegek csinálják gazdasági megfontolásból, mert ilyen megközelítésben baromi nagy öngól
2020. szept. 25. 07:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:
De hisz pont ilyen szemszögből néztem én is, hogy milyen hangulatos volna egy másik kor autója a mai forgalomban, úgy hogy mellé belül modern, illetve tudja tartani a forgalom mai tempóját. Nem sorozatgyártást csinálni belőle.
2020. szept. 25. 08:11
 7/9 anonim ***** válasza:

Nem példa nélküli, meg lehet csinál(tat)ni az átalakítást és le is lehet papírozni.

A múltkor láttam videót, hogy valaki egy elektromos Trabantot csinált. :D

Zöld rendszámot intézni hozzá az, ami kvázi lehetetlen, de sima rendszámmal is lehet elektromos és használhatja az elektromos töltőkhöz járó parkolóhelyet.

2020. szept. 25. 10:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
52%

És mi van a passziv biztonsággal?

Koccansz egy Yaris-szal és - enyhe túlzással - totálkáros lesz az oldtimered. Te meg vagy túléled vagy nem...

Hogyan oldod meg a gyűrődőzónákat, a merevítéseket minden irányból, hogyan oldod meg az akkuk biztonságos elhelyezését egy hetven évvel ezelőtt tervezett kaszniban?

2020. szept. 25. 14:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Jól látod. Pedig piszkosul bírnék egy Ford T modellt elektromosra átalakítva.
2020. szept. 26. 13:22
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!