Ha van mérhető plusz fényezés az autón, akkor érdemes inkább hagyni?
Hűha mekkora probléma, hogy borító elem fújva volt. :) Ne nézzetek már annyi totalcar-t mert kiszívja az agyatok.
Nézd a szerkezeti elemeket, pl váznyulvány. Volt fújva? Látszik rajta sérülés? Minden csavar minden patent a helyén van és gyári is? Hézagok futnak? Élek-síkok stimmelnek?
Ne akadj már fent a rétegvastagságon....
Legjobb az lenne, ha az összes rétegvastagságmérőt kihajítanák a francba, mert annyi tévképzet kapcsolódik hozzá a vásárlók fejében, hogy az hihetetlen.
Audiban a gyári munkás ráejti a krampácsoló szerszámát egy karosszériaelemre nyilván nem csinálnak belőle nagy ügyet, újrafényezik - már eleve vastagabban jön ki a gyárból, mégis hibátlan, vadonatúj.
Ha a szalonban próbálgatás közben a kedves ügyfél végighúzza a pulcsi cipzárját a bemutató autón ugyanez, újrafényezés bármiféle szerkezeti sérülés nélkül.
Ha a CASCO-s autónak a gyereked nekitolja a bevásárlókocsit megint csak rögtön megy újrafényezésre, mert a biztosító fizeti, még ha Pistike nem is tudja tönkretenni a gyűrődési zónákat.
És igen - az is lehet, hogy egy kereszteződésben vagy körforgalomban valaki pont azzal a kocsival szenvedte el a Magyarországon előforduló évi több mint tízezer személyi sérüléssel nem járó baleset egyikét, minek után mint rendes tulaj szakszerűen kijavíttatta. S akkor mi van? Semmi, az attól még ugyanolyan autó, mint a többi. Ha meg nem szakszerűen javították azt alatta úgyis észreveszed (pont attól nem szakszerű).
Baszki tényleg az a baj, hogy a totalcar meg a többi agyoniskolázott yutúber átmossa az egyszeri egysugarú felhasználó agyát.
A rétegvastagság mérőt dobd el és próbáld értelmezni amit írtam/írtunk.
Ja, totalcar agymosás. Addig volt jó, ameddig többségben voltak a normális, tapasztalt emberek, ameddig Vályi, Csikós, Winkler cikkei voltak többségben. Amióta ezek a nyálas, affektáló, "nevüket sem tudom" újságíróutánzatok csinálják, egy kalap kaki az egész.
Bizonyos kor felett egyszerűen szinte lehetetlen sérülésmentes autót taláni, valamelyik elem mindegyiken fújva volt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!