Férjem német, így természetesen neki a BMW, VW tetszik. Nekem sincs bajom a német autókkal, de a japán Toyota is tetszik.
2020. szept. 23. 14:15
Hasznos számodra ez a válasz?
3/20 anonim válasza:
Alfa Romeo
2020. szept. 23. 14:30
Hasznos számodra ez a válasz?
4/20 anonim válasza:
Audi. Mindent tud, amit kell, imádom.
2020. szept. 23. 14:40
Hasznos számodra ez a válasz?
5/20 anonim válasza:
Nekem alapból az Audi lenne, tavaly előtt másodszorra toltam ki egyet szalonból, legközelebb már szeretném azt megvenni, akár csak lízingre, ami elméletileg az R8 elektromos utódja hivatott lenni (már ha nem az a forgatókönyv valósul meg belőle, hogy összesen 50 darabot gyártanak belőle).
Amiért viszont nem ragaszkodom hozzá (illetve amiért úgymond nem vagyok Audi "rajongó") az az, hogy pusztán a számokat nézve, az Audisok többsége az a diszkózenét bömböltető telepi paraszt hülyegyerek, amelyik kilencszázé' megvesz valami szétrúgott füstölő roncsot, majd fennkélten viszi hogy "na mivan parasztok nem tellik ojdira mi mi mi". Az már nem zavarja, hogy egy új darab 20x annyiba kerül, ő Audis, ő kemény...
2020. szept. 23. 14:56
Hasznos számodra ez a válasz?
6/20 anonim válasza:
Renault a kedvencem. Sok volt a családban, mindig is ezek vettek körbe. Jól ismerem azóta a típusokat, kényelmes. Nem volt vele különösebb problémám.
2020. szept. 23. 15:26
Hasznos számodra ez a válasz?
7/20 anonim válasza:
5. Amit leírtál az a BMW-sekre is ráillik.
2020. szept. 23. 15:52
Hasznos számodra ez a válasz?
8/20 anonim válasza:
7. Természetesen, igazából szerintem minden ilyesmi prémium márkára ráillik, hogy számban a suttyók teszik ki a tulajdonosok nagy részét a lerúgott roncsaikkal.
Csak nekem valahogy úgy alakult, hogy az Audi vált be (nem Audit akartam explicite, csak ebből volt olyan opció, ami a legjobban megfelelt az ízlésemnek és az igényeimnek).
2020. szept. 23. 16:05
Hasznos számodra ez a válasz?
9/20 anonim válasza:
Suzuki
2020. szept. 23. 16:29
Hasznos számodra ez a válasz?
10/20 Ifj. Paprikás Csirke válasza:
A Steyr lenne, ha még gyártanák, de mivel hogy nincs legyen a Fiat-Lancia-Iveco. Ez így leírva háromnak tűnik, de földrajzilag egy helyen, Torinóban az Alpok alján székel mind, ami kis túlzással az autózás Mekkája. Az a gyönyörű benne, hogy egy fél Budapest méretű kis városállamocska képes a világ legkülönfélébb igényeit kisautótól katonai terepjáróig kielégíteni - ennél jobb ajánlólevele aligha van bármelyik triumvirátusnak (talán Detroit volt hasonló az amerikai autóipar fénykorában).
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!