Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az autódiagnosztika hogyan...

Az autódiagnosztika hogyan tárja fel a hibákat?

Figyelt kérdés

Ha van egy használt autó, amiből esetleg törölték a hibakódokat, azon a márkaszervizes autódiagnosztika hogyan talál hibákat?


Beindítanak minden funkciót, amihez diagnosztika tartozik, és akkor ki kell jönnie a hibakódnak, ha van?


Vagyis az esetleges kitörölt hibákat is fel tudják tárni?



2020. szept. 22. 15:27
 1/7 Ifj. Paprikás Csirke ***** válasza:
A hibakód törlés megoldás nélkül olyan, mint ha minden hónap végén kidobnád a be nem fizetett számlákat gondolván, hogy ha nincs meg akkor úgy sem kell róla tudomást venni. Vissza fog térni a hiba akár már a jármű következő indításakor, újra ki lehet olvasni. Régi, 2000-es évek eleji autóknál bizonytalan, mert ott nem jelez mindent a rendszer meg még az OBD2 szabványt is elég szabatosan értelmezte néhány gyártó, de egy modern járműnél nem lehet vele trükközni.
2020. szept. 22. 16:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Köszi, szóval akkor nem nagyon lehet trüközni. Egyébként azt mondta a márkaszerviz, hogy 15 ezer az átvizsgálás és 15 ezer a diagnosztika, úgyhogy eléggé megkérik az árát.
2020. szept. 22. 16:59
 3/7 anonim ***** válasza:

Kétféleképpen:

- több hibatároló réteg létezik, főleg a modernebb autókban, viszont ha esetleg kifognál egy kistílű pitiáner csalót, az jó eséllyel nem lesz azon az értelmi szinten, hogy ezeket tüzetesen mind végigtörölje (nem jellemző az ilyen csalás egyébként, max tesóknál, de ott ezer más oka is van, hogy miért szigorúan tilos akár csak szóbaállni velük)

- egy jobb helyen nem csak rádugják a gépet, megnézik mit dob, aztán kinyomtatva odaadják hogy tessék, 15 mátyás lesz tezsvérem, hanem mennek mondjuk előtte egy kört, vagy legalább beindítják annyira, hogy az egyértelmű hibák előjöjjenek

2020. szept. 22. 17:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Ezek szerint tényleg csak helyben lehet csalni, ha áll a kocsi, mert ha elviszem a márkaszervizbe, akkor már gondolom megy annyit, hogy kijöjjenek a hibák.
2020. szept. 22. 17:56
 5/7 anonim ***** válasza:

#4 valahogy így, bár eléggé random tud lenni, hogy mi jön ki és mi nem...

amikor odamész, legyen hideg az autó, tegyetek vele egy szép nagy kört, majd utána diagnosztika

nem garantált hogy mindent kihoz, de ha valami nagy hibát próbálnak explicite elsunnyogni, az jó eséllyel kibukik

de mint mondtam, fehér embernél ez a lehúzás nem kimondottan gyakori

2020. szept. 22. 18:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:

Ehhez képest pl. a prohardver autós fórumának moderátora is poénkodott, hogy így adott el autót:


"Hibatárolót nézett ugyan de pl élő adatot nem nézett (különben rájött volna hogy egy kalap sz@r az autót amit éppen megvételre jóváhagy). Ja persze hogy nem volt hibakód, mert frissen volt törölve a hibatároló. :)"


[link]

2020. szept. 22. 18:07
 7/7 anonim ***** válasza:
Általában amit kitöröltem eddig és létező hiba azt mindig visszaírta pár km után.
2020. szept. 22. 19:59
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!