Golf 3 1.4 Nem indul, eszi az olajat?
Ez fura... Mert az ABD egy nagyon jó motor. Mivel se nem nyomatékos... se nem forgós motor... nem igazán szokott elkopni.
Egyébként rengeteg hülyeséget írsz. Valószínűleg azért eszi az olajat mert a kartercső a központi injektorba túrja bele az olajat... És azért nem indúl. Az meg, hogy az olajszűrő olajos... Édes istenem az a dolga.
Hány kilóméter van a motorban? Szerintem a pontos probléma vagy egy túl magas olajszint vagy egy eltömődött kartercső.
Ha felújításra van szükség... Akkor én, ha van kompresszió akkor egy szelepszár szimeringet cserélnék.
Egyébként ezeknél az autóknál a kékes füst nem épp azért van mert eszik az olajat... Hanem mert a 30 éves kipufogórendszerből épp ég ki a lerakódott korom.
Nekünk van egy ugyan ilyen kocsink. 286.000 kilóméterrel.
10 ezrenkénti olajcserével. Azon kívül, hogy a gyújtáselosztónál csöpög az olaj és mégnem találtam bele való termosztátot semmi baja. Ja egyszer volt hengerfejes... De akkor is 2 megforralás után 15.000km-rel lett hengerfejes. Tehát ez egy nagyon jó konstrukciójú motor. Nem gondolom, hogy neked a gyűrűk kopottsága okozná ezt. Szerintem a szelepszár szimering környékén nézz körbe. Vagy esetleg a kartergáz visszavezető csövét takarítsd ki.
4-5 ezren pörgetve a mi golfunk nem füstöl. Figyelj... Gondolj csak bele. Ha a gyűrű kopott lenne akkor a légszűrő nem lenne olajos. Ez valami egészen picike probléma... Valahol egy tömítés elöregedett vagy egy cső eldugult.
Amúgy meg nem érdemes ezt a motort pörgetni. Ha megoldod ezt az olajevős problémát rájössz, hogy 1500-as és 2800-as fordulat között 5,5 literes fogyasztással gyönyörűen eltudsz kavirnyászni bárhol :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!