Amatőr rallyra milyen beállitásokkal épitenek autót? (nem szabályzatra értem)
Alapvetően amatőrőn van a hangsúly, mint költségvetésen mint pályatipusokban. Értem ez alatt, hogy itt nem ugratsz több métert vagy nem termésköveken mész 3. telin. Aszfalt- lösz vagy földút lassitókkal. De mégis azért tempós kanyarokkal, és elég nagy szintkülömbségekkel, pályahibákkal pl Rábaring.
Igazából ilyen tippek-trükkök-praktikák kérdések lennének elsősorban:
Példa okán legyen mondjuk egy e36 6henger benzin.
-Milyen futóművet érdemes választani? Állitható magasságú/fix? Betonkemény, kemény de nem beton, félkemény, gyári? Állitható keménységűek elég drágák. Maxpeedingrods volt nekem driftre, de az betonkemény szerintem rallyra. Milyen futóműbeállitással? Ha állitható a toronycsapágy érdemes valamely irányba dönteni a kereket? Semi slicket érdemes felrakni ha előre ha 50 aszfalt 50 föld út vagy földúton irányithatalan lesz?
-Amilyen kartervédőket látok e36-ra az tényleg csak kartert védi, de mégis egy nagyobb orrozásnál a hütőnek kéne leérni (gondolom). Bár ilyen hibával még senki nem állt ki, csak ha orral vitt el valamit. Érdemes kivinni a hütőig a lemezelést?
-Hegesztett difivel mentem driften de ott 1 métert nem mentem egyenesen. Itt szeretnék tempózni, kanyarogni. Hallottam, hogy orrozik tőle nagyobb szögű kanyarokban. Érdemesebb inkább sperdifit keresni, vagy akár nyilt difi is jobb lehet mint a hegesztett?
-4 pontos biztonsági őv bekötések két felső bekötését a driftkocsiba simán csak a hátsó ülés bizti őv bekötési pontjaira tettem, de igy, hogy már lesz tempó valami magasabb pontot kell keresni ami a váll magasságába van. Milyen megoldások lennének erre?
-Féknek elég lehet a gyári, vagy esetleg a e46 330i/d nagyféket minimum be kell rakni?
-Karosszéria erősitésekhez már nemhiszem, hogy elég lenne egy szöveges válasz, ha tudnátok mondani, hogy ki tud erről képeket mutatni vagy youtube-on videot tud róla linkelni az jó lenne.
Nagyságrendileg igy ezek lennének a fő kérdésék, a többi majd eszembe jut ha van még, vagy adja magát
szerintem érdemes először a fékhez nyúlnod igen...
Övre általában az szokott megoldás lenni, hogy van egy keresztirányú bukócsőelem megfelelő magasságban, oda lehet bekötni az övet.
Difire mindenképp az a válasz, hogy a sper mindenben üti a hegesztettet is, meg a nyíltat is, bármi a cél.
többire sajna nem tudok érdemben választ adni
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!