Van még megbízható szívó benzines suv vagy egyterű, amit 2014 után is gyártottak?
Egy büdös rohadt szóval nem mondtam hogy hulladék, vagy megbízhatatlan, csak tényeket mondtam :) Jóóóóóóóval több garanciát ad a Suzuki a turbós motorjaira. És egy rohadt szívó benzines motor se nem elpusztíthatatlan, se nem karbantartás mentes, de még a benzint sem termeli. :)
A következő kommentnél már V8 Mustanggal fogtok 3 literből járni, a dízel autótokkal pedig csak azért jártok benzinkútra, hogy a felesleges gázolajat leszívják belőle.
Áruld már el hogy miről nincs fogalmam?
Van egy egyliteres, szívós, háromhengeres, picike, könnyű városi autónk (is), ráadásul alig egy éves. Azzal járok vegyesben (országút, kisváros) 6-6,2 literből, pedig az nem egy SUV és a lábam sem nehéz.
Ne mondd már nekem, hogy egy nagyobb, nehezebb, kevésbé áramvonalas, nagyobb hengerűrtartalmű, erősebb, olcsó autóval majd kevesebbet lehet fogyasztani :)
Ha olyan keveset fogyasztana, akkor ezt hagyják meg a motorpalettából és nem az 1,4-es turbóst. Szerinted a Suzukinál mindenki a saját ellensége és csak ti tudjátok itt ketten-hárman a rejtett igazságot? :D
Na, de most akkor komolyan, meséld el, hogy szerinted miért nincs már 1,6 szívó, ha az a tökéletes, tiszta és keveset fogyasztó motor? Komolyan érdekelne.
A gonosz Suzuki mérnökök jól kib..sznak személyesen veled, mert majd 20 éves korában a hatodik tulajnak cserélnie kell egy nyamvadt szűrőt az autóban? (Amit úgysem cserélni fog, hanem kiütteti a fenébe, jó balkáni szokás szerint...)
"A tesztautó komputere 5,9 litert mért, de a német Spritmonitor adatai szerint is a 6-7,5 liter közötti értékek a jellemzőek. Ez egy ilyen magas felépítésű crossovernél simán jó."
De legalább olvasd végig, amit küldesz :D
Persze, lehet vele fogasztani sokkal kevesebbet is, ha odafigyelsz és olyan helyen közlekedsz. De az átlagfelhasználó nem 5 literből fog járni. Ha kevesebbet fogyasztana, mint a turbós, AKKOR EZT HAGYJÁK MEG.
Ezt meg hagyjuk már b..sza meg az élet, hogy nem értek hozzá, miközben még a sz..ros cikket sem tudod végigolvasni amit linkelsz, mert egy unatkozó troll vagy, én meg megint bekajáltam egy ilyen okostojás b..rmot. Mi a lóf..szért erőlködik attól egy motor, mert 3 hengeres? Mióta van belső égésű motor, azóta gyártanak 3 hengeres motorokat, akár kis köbcentivel is, kicsi, könnyű autókhoz. Mi a frászkarikának erőlködne egy 800-1000 kg-os autóban egy 60-75 lóerő közötti tipikus szívó 3 hengeres motor? Hát évtizedekig jóóóval gyengébb motorokat tettek, jóóóóval súlyosabb autókba, aztán azok sem erőlködtek. Te láttál már élőben autót amúgy, vagy csak totalcar cikkeket olvasol el FÉLIG?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!