Megbízhatósági kérdés: VW Amarok Hiluxhoz/Tundrához, esetleg D-MAX-hoz képest van annyira megbízható pickup, mint ez a három? Minél kevesebbszer álljon meg menet közben, ez lenne a fő ismérv, más egyéb hibái lehetnek, az nem gond. (Számomra.)
Akkor egy Hiluxot/Tundrát (maradjunk a pick-up-oknál) még mindig nem tud megbízhatóságban utolérni semmi?? Csak régi L200-asok, vagy egy terepjáró?
Második, ennyire eS Zé Á eR egy Amarok? Még a ráncfelvarrás utáni modellek is??
A D-Max szerintem simán a legjobb most, de az biztos, hogy a Hilux előtt járnak, az új Toyota diesel egy kazal trágya, DPF problémák ezreiről hallani a déli földtekén és most az a motor jön Európába is, ráadásul jobban meg is kérik az árát a hírnévnek, nagyon kezd pofátlan lenni az árazásuk.
A Navarával sincs olyan nagy baj, ha valaki nem akar aranyrudakat szállítani a platón, kicsit túlmisztifikálták sokan a hátsó tengely miatti parázást, ott legfeljebb a váltó lehet problémás.
Újabban a Ssangyong is említésre méltó - annyi hogy náluk nincs rövid kabinos változat, csak 4 ajtós.
Mitsubishiről meg azt sem tudni, hogy lesz-e még egyáltalán vagy most mi van velük.
A Forddal meg az a baj, hogy ők egyáltalán nem munkásautónak pozicionálják a Rangert, hanem szabadidőautónak, mint a Merci is tette.
Fordít nem az van, hogy véletlenül sem szabad venni?
Toyota dízelt (hogy ennyi baj van vele) nagyon sajnálom.
Ssangyong Musso ennyire jó lenne? Terepen az milyen? Felveszi a versenyt a szar gyári hibás (de kiváló terepképességű) Amarok képességeivel?
Szeretném mondani, hogy gagyi a Ford és ezért nem szabad venni, de az az igazság, hogy fundamentálisan semmi baj a Rangerrel, egyszerűen csak a Rózsadomb a célközönség, nem a valódi pickuposok, nem arra a csoportra szabják a felszereltségi szinteket, amúgy simán elhittem volna, hogy mondjuk egy következő generációs L200-ban ülök. Egy problémásabb motor van benne, a 3.2, de azzal amúgy is csak a csúcs változatokban találkozni és azért annál sem olyan gyakori a meghibásodás, mint egy V6-os Volkswagen motornál aminél már a hengerelrendezés is sugallja, hogy nem haszonjármű motornak való.
S igen - a Ssangyong tényleg jó. Terepen valószínűleg nem tud kevesebbet (igaz, többet sem), mint mondjuk egy Navarra - talán egyeseknek kicsit gagyi a beltér, de a motorháztető alatt látszik, hogy logikusan építették fel, ami kicsit fontosabb, mint hogy milyen puha a műszerfal vagy cirógatja-e a feneked az ülés.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!