Mercedes-Benz W124-et szeretnék E200/E220Benzin; vagy 200D/250D(akár turbo). 500k-1,2m keret. Mindenképpen utolsó évjáratokból(alap biztonsági felszereltségek miatt is, tudom,hogy egy tank de azért a légzsák minimum). Mit lenne érdemes vennem?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Apámnak W201 2500TD-je van. Ez elég közeli a kiszemelt autóhoz. Nagyon megbízható az autó.
A dízelszag nem jön be, lehúzott ablakkal sem. Az én autómban (S40), ami szintén dízel sem. A Passatnál 99%-ig biztos vagyok, hogy szivárog valahol a kipufogó, nem ártana leellenőrizni.
Én a dízelt ajánlom, mert azzal van tapasztalatom. Kitiltástól nem kell félni, legextrémebb esetben is csak BP belvárosából lenne kitiltva.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Tenyleg egyszeru es tartos konstrukcio de tenyleg mar lassan 30eves mind.
Valojaban azert mondom, hogy jo lehet mert nem 500ig hanem felette keresel. 1 millioert mar lehet talalni szepeket. Dizel vagy benzin igazabol teljesen mindegy, mindketto rohad, ezzel lenne a fo problema ezen tul folyamatosan karban kell tartani. Ha a benzin K-jetronik rendszerevel lenne baj, az nagy szivas mert embert mar nem nagyon talalni hozza, aki meg is csinalna. A dizel adagolo meg boven ismert.
Ha azert akarsz ilyet mert kimegy a vilagbol akkor gondold at ujra, mert ez igaz bar de ezek mar kimentek a vilagbol es visszajottek. Aki mostanaban akar 24est venni annak mar koltenie kell ra, ha neked ez a favorit, ez kell akkor mindig tarts penzt melegen mert barmi lehalhat.
Köszönöm a válaszokat. A rohadástól nem félek, a karbantartását én végezném. Szóval, nem okozna gondot egy adagoló, hengerfej levétel. Én rendbeállítanám, még a kis rozsdás csavart is feljavítom, vagy kicserélem. Sokan kérdezik miért akarok 25-30 éves autót, de nekem akkor is ez az autó. Ilyen érzést nem ad egy sem amit a w124, és úgy nagyjából biztonságosabb, mai napig jól használható régebbi kocsit nem is találni.
Viszont a K-jetronic ez kicsit elbizonytalanított a benzinestől.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
A 93-as facelift utániakban nincs K-Jetronic.
A K-Jetronictól nem kell félni, ha egyszer be van normálisan állítva, akkor ugyanolyan mint a többi. Csak az a lényeg, hogy ne álljon, mert azt nem szereti.
Egyébként a 93 előttiekben is volt olyan, amibe már gyárilag szereltek légzsákot és ABS-t.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!