El lehet még járogatni egy ilyen repedéssel az oldalfalon vagy már veszélyes?
Hat éves dunlop gumiról van szó egyébként futófelülete még tsljesen újszerű, de van egy csúnya repedés az oldalán, bizonytalan vagyok hogy szabad e még így járni vele amíg nem lesz pénzem a cserére
Olvasd el a gyári specifikációt, olvass szakfórumokat, járj utána alaposan.
Részben igazad van a tárolást illetően, de azt sem lehet a végtelenségig.
Olyan változások mennek keresztül a gumin, amit szabad szemmel nem is látni, de mégis öregszik. Nem érzékeled a tapadási különbséget? Más igen. Az a baj, hogy nulla szakmai hozzáértésed van a témához, innen - onnan meséltek ismerőseid ezt, azt majd azokat tényként közölve továbbadod, és próbálod igazolni a mondandódat. Hibásan.
Egyébként tökéletesen igazad van. Itt van ez a nagy robbanás:
ezek is öt évig működtek, mire egyszer felrobbantak.
Nem érzem a párhuzamot bármennyire is erőltetem meg magam, de biztos bennem van a hiba.
Jó oké én biztos nem érzem a különbséget elfogadom, Talma meg te viszont tutira különbséget tudtok tenni egy három éves meg egy hatéves gumi között. Én úgy gondolom, hogy talán egy kicsit túl van forszírozva ez a gumi kérdés, elég csak ha arra gondolsz, hogy ötven éve még vígan gurultak virsligumikon komoly versenygépek amikkel már akkor is lehetett menni bőves bőven száz fölött és jó eséllyel telibe tojták azt is hogy milyen a keverék. Én nem azt mondom, hogy nincs a mai gumik mögött komoly mérnöki tervezés, de abban tuti biztos vagyok, hogy azoknak az embereknek a kilencven százaléka akik utcai motorra megveszik a legdrágább legjobb gumikat, a gumi tudásának a felét se használják ki. Következés képpen lehet, hogy a hatéves gumi tapadása már messze nem tudja azt mint új korában, de pont azért mert eleve túl volt tapadásilag méretezve ezért még így is lényeges tartalékok maradhatnak benne. Hacsak nem egy moto gp pilóta kimotorozza és azt mondja, hogy hát ez bizony új korában sokkal többet tudott.
Cukrozzuk az emberi fekáliát.
Önigazolást keresel ezen a fórumon? Ha felkeresnél akárhány IGAZI gumis szakműhelyt, ugyan azt a választ kapnád: Ez a gumi alkalmatlan a közúti közlekedésre. Ha egy hozzáértő közlekedési rendőr látná, ugyan ezt mondaná, miután elvenné a motorod forgalmiját.
Ha fejre állsz vele, annyit szeretnék kérni, hogy ne másokat veszélyeztetve tedd (egyértelműen ez nem választható, de az igen, hogy lecseréld). Attól, hogy 30-50 éve csak virsli gumi volt, még a Te gumid ugyan úgy repedt.
Tanultad a KRESZT, ott is egyenesen le van írva: Reggeli elindulás előtt ellenőrizni kell a gumik állapotát. Nem lehet repedt, sérült.
Nem is értem, hogyan fordulhat meg a fejedben, hogy ezzel napi szinten tovább közlekedj.
"Nem érzem a párhuzamot bármennyire is erőltetem meg magam"
Nem? :) A biztonsági előírások megsértése nem egyenlő az azonnali súlyos következménnyel. A súlyos következmények csak bekövetkezhetnek.
Ez a "régen elöltöltős puskával mentünk a háborúba" érvelés ez nagyon fos. :D
Gyerekek most volt műszakin a motor, igen ezzel a gumival, csere előtt elvittem "igazi" gumishoz és mentem vele még kb ezer km-t megcsúszás vagy bármi hiba nélkül. Megpróbálhattok túlharsogni meg lehurrogni, lehülyézni, de lássátok már be, hogy egytől egyig butaságot beszéltetek. Feltettem egy kérdést meg egy képet, el lehet e még járogatni ezzel a gumival? Erre 15-en nekem jöttök és bár konkrétumot vagy magyarázatot egyikőtök sem volt képes kierőszakolni magából (pedig hát nagyon hozzáértők vagytok ugye), csak unalmas és demagóg sztereotípiákat meg köztudott téveszméket némi paraszt stílussal megfűszerezve voltatok képesek válaszként elküldeni. Én meg nyilván nem hittem nektek és elmentem vele gumishoz megmutatni aki megnyugtatott, hogy szezon végéig még bátran mehetek vele, de ő azt is elmagyarázta, hogy ezért meg azért. Erre itt vagyok még mindig 1000 km-el később, élek és virulok ti meg még mindig le vagytok ragadva, ott, hogy hát ilyennel még a sarokig se , meg pfú így halsz meg meg amúgy halsz meg. A kérdést megválaszoltam helyettetek, ezzel a gumival el lehetett járogatni (sőt nagyon kímélni se kellett) és semmi nem történt.
Aki meg még mindig hisz ebben a dot számos maszlagban annak mellékelnék egy videót, bár előre látom, hogy a sok agytornász ezt is meg fogja torpedózni válogatott érvek, akarom mondani parasztságok sokaságával.
És még valami leszögezném hogy az oldalfal sérülést leszámítva a gumi puha és ép futófelületű volt! Hajrá : https://www.youtube.com/watch?v=I_ZsO7VCOQY&feature=emb_title
Hű de kuurva okos vagy. IQ max 80. Az összefüggéseket már nem látod sajnos.
Elég sokan járnak 160-al a leállósávon előzgetni. Van hogy 1000-ből 1x sem lesz baleset. De attól még az 1001. alkalommal lehet hogy lenulláznak egy családot.
Többször hozzászóltam már ehhez a kérdéshez.
Sokan képmutatók vagyunk, én is. Boltba járni, 50-60-al el lehet vele járni. Erre felbuzdulva felülsz rá, majd ez miatt össze töröd magad, akkor mi van? Normális ember nem fog bátorítani, hogy használj egy sérült gumit. Láttál már balesetes képeket? tuzoltosag.hu
Annak a gumisnak meg küldd már el a telefonszámát, fel szeretném hívni, és elküldeni a fenébe. Komolyan. Sőt az ilyet a 3. emeletről lökném ki.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!