Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Felületi rozsda javítás...

Felületi rozsda javítás menete, milyen anyagokat ajánlotok?

Figyelt kérdés
Úgy hallottam fémtisztára kell csiszolni, majd egy rozsda átalakító alapozó, szórógitt csiszolás, alapozó, festék polírozás. Hátsó sárvédőiv (2cm perem) g astra. Ti hogyan csinálnátok?
2020. aug. 23. 18:26
 1/5 anonim ***** válasza:
100%

- fémtisztára csiszolni

- würtös rozsdaátalakító

- nitró, vagy észterrel zsírtalanítás

- epoxy alapozó

- gitt

- töltő alapozó

- szín, 2 rétegben (ha bázis, akkor lakk szintén 2 rétegben)


Ha narancsos, akkor 2000-el, majd 2500-3000-el visszacsiszolni (homogénre) és 3 lépcsős polírt neki. Ennyi az egész.


Persze az állanó zsír és portalanítás szükséges.

2020. aug. 23. 18:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 D. Brasco ***** válasza:

Az első jol irja,viszont ez iszonyat munka meg pénz,egy g astra-ra meg valoszinuleg nem is éri meg a kinlodas foleg egy 2 centis reszre......ugyhogy en annyival modositanam a dolgot,hogy

-fémtisztara csiszolni

-valamilyen az autohoz hasonlo szinú festékkel ecsettel lekenni azt jonapot.

2020. aug. 23. 22:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Az első jól írja tényleg. Ez sok meló, meg pénz. De amit a második ír az egy elkapkodott hülyeség ami 1 év után úja hasonló problémát fog produkálni és akkor ezért az apróért teljesen kár volt. vagy megcsinálod rendesen, és ha már neki állsz egy ilyennek akkor minden kényes helyet, küszöböknél meg ajtó alsó éleknél is nézd meg hogy nem-e rohad mert G Astránál ott is szokása, és akkor egy napot rászánsz vagy kettőt és megcsinálod az összes felületet. Inkább csináld meg így mint hogy átrohadjon és rohanhatsz lakatost keresni aki talán elvállalja időben, és talán normálisan megcsinálja, és talán nem lesz túl drága, de biztosan drágább lesz a lakatos meló mint ha most megcsinálnád rendesen ezt a műveletet némi pénzt meg energiát beleölve és akkor pár évig talán nem lesz ilyennel gondod.
2020. aug. 24. 00:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 D. Brasco ***** válasza:
Igen 3-as annyira elkapkodott hülyeseg amit irtam,hogy az egyik kocsimnal nekem is hasonlo porblemam volt egy nagyobb kavics lehetett ami leverte a festeket a kerékjárati ívnél,az altalam vázolt módszerrel lett megcsinálva.....köszöni 4 éve jól van....
2020. aug. 24. 08:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

#1 vagyok


A sárvédőívet ilyenkor mindig kivágom, majd az újat (élt az élben) hegesztem fel. Azt visszaköszörülöm, epoxy (15%-ban kihígítva), gitt, szóró (ezt gépi 400-al excenteressel addig amíg a kontrol por el nem tűnik, majd vizes 1000.) Por, zsírtalanítás, mézes kendő, szín 2 rétegben. Iwata-val fújok jelenleg - AZ3 HTE2. Bázist, akrilt 2-2 rétegben elég, lakkot szintén 2 rétegben. Ha olyan a kérés, akkor 3-4, de akár egy rétegben is mehet. A kevesebb réteg akkor "jobb", ha van egy kavicsfelverődés, amitől lepattan egy aprócska részen, majd nem lesz ott egy irgalmatlan kráter. Ilyenkor az otthoni javítás esztétikusabb lehet.

2020. aug. 24. 19:46
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!