Felületi rozsda javítás menete, milyen anyagokat ajánlotok?
- fémtisztára csiszolni
- würtös rozsdaátalakító
- nitró, vagy észterrel zsírtalanítás
- epoxy alapozó
- gitt
- töltő alapozó
- szín, 2 rétegben (ha bázis, akkor lakk szintén 2 rétegben)
Ha narancsos, akkor 2000-el, majd 2500-3000-el visszacsiszolni (homogénre) és 3 lépcsős polírt neki. Ennyi az egész.
Persze az állanó zsír és portalanítás szükséges.
Az első jol irja,viszont ez iszonyat munka meg pénz,egy g astra-ra meg valoszinuleg nem is éri meg a kinlodas foleg egy 2 centis reszre......ugyhogy en annyival modositanam a dolgot,hogy
-fémtisztara csiszolni
-valamilyen az autohoz hasonlo szinú festékkel ecsettel lekenni azt jonapot.
#1 vagyok
A sárvédőívet ilyenkor mindig kivágom, majd az újat (élt az élben) hegesztem fel. Azt visszaköszörülöm, epoxy (15%-ban kihígítva), gitt, szóró (ezt gépi 400-al excenteressel addig amíg a kontrol por el nem tűnik, majd vizes 1000.) Por, zsírtalanítás, mézes kendő, szín 2 rétegben. Iwata-val fújok jelenleg - AZ3 HTE2. Bázist, akrilt 2-2 rétegben elég, lakkot szintén 2 rétegben. Ha olyan a kérés, akkor 3-4, de akár egy rétegben is mehet. A kevesebb réteg akkor "jobb", ha van egy kavicsfelverődés, amitől lepattan egy aprócska részen, majd nem lesz ott egy irgalmatlan kráter. Ilyenkor az otthoni javítás esztétikusabb lehet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!