Fékcsere után ez normális?
Figyelt kérdés
Ma kicserélték szervizben az autómon az össze tárcsát, betétet. Ahogy hoztam el az autót az tűnt fel, hogy ugyanahhoz a lassuláshoz mint eddig, jóval nagyobb erővel kell nyomnom a fékpedált. Valamint fékezéskor az egész autóban súrlódó, dübörgő hangot lehet hallani.
Nem mentem vissza rákérdezni, de ugye jól gondolom, hogy ez idővel meg fog szűnni ahogy összekopik a fék?
2020. aug. 14. 14:20
1/4 anonim válasza:
A jóval nagyobb erő nekem furcsa, lehet, hogy a szaki elfelejtette letisztítani a tárcsát mielőtt felrakta? Gyárilag olajjal vannak bevonva, hogy ne rozsdásodjanak.
Én ahányszor cseréltem, nem tapasztaltam az általad leírtakat, de az igaz, hogy rövid idő kell, míg összekopik a tárcsa és betét.
2/4 A kérdező kommentje:
Ezen nem olaj van, hanem ilyen szürkés korrózióvédő bevonat. Mire hazaértem a súrlódó felületről nagyjából lekopott.
2020. aug. 14. 14:25
3/4 anonim válasza:
Ez ilyen szerintem, nekem is sokkal magasabban fogott a fék csere után, erősebben kellett nyomni, meg a hangos súrlódás is megvolt. Mentem pár száz km-t, meg csináltam pár intenzív fékezést, és megszűntek ezek, ahogy összekoptak.
4/4 A kérdező kommentje:
Köszi.
2020. aug. 14. 15:49
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!