A Mercedes es a BMW mellé nem illik az Audi elsőkerék-hajtása?
Szerinted kilóg, mások szerint meg nem. Az Audi nem az egyszerű és olcsó, elsőkerekes alapmodelljeivel taposta ki az utat ahhoz, hogy a Mercedes-Benz és a BMW mellett a harmadik nagy német prémiumgyártó legyen. Az összkerékhajtás (vagy ha úgy jobban ismered: quattro hajtás) volt az egyik olyan újdonság, amivel vevőket tudtak elcsábítani a másik két gyártól. Érdekes módon mikor bebizonyosodott, hogy az összkerékhajtás nem csak terepjárókban lehet hasznos, valahogy megszületett a vetélytársaknál is a saját megoldás rá (4matic és xdrive).
De ha már a témánál vagyunk: létezik hátsókerékhajtású Audi, csak ritka. Az első generációs R8-ból csak versenycélra gyártották a hátsókerekes LMS kivitelt, a másodikból már utcai, RWS néven emlegetett változat is épült. Tehát az Audi is rendes nímettótó, meg lehet nyugodni.
3
Sőt, nemcsak simán nímetóttó, hanem A nagybetűs Németautó.
6
Ez akkor lenne elfogadható érv, ha a VW szar lenne. De már a VW is alapból nagyon jó autó, az Audi még erre is rátesz.
Nem lóg ki, miért is tenné?!
Átlag sofőrnek baromira nem számít, hogy hol hajt, mert egyszerűen nem autózik annyira a határon soha, hogy jelentősége legyen.
9-es:
Hagyd el. Egy másik poszt alatt ugyan ezt magyaráztam egy oldalban. Le lettem ugatva, hogy hülyevagyok, és hogy az Audi mennyivel szarabb az elsőkerékhajtás miatt.
https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__10..
Szerintem ugyan az a kérdező, aki ott osztotta az észt.
De akkor ide is leírom.
A végfelhasználók szempontjából kurvra mindegy, hogy hol hajt az autó. Aki megveszi ezeket 30-50 millióért, az normálisan tud közlekedni, nem arra veszi, amire itt sokan használnák. Hogy majd ő megtanítja járni a kocsit... Ahhoz, hogy menj autópályán 140-nel (németbe többel is), marhára mindegy, hogy hol hajt a kocsi. Senkit nem érdekel.
Ne az itthoni helyzetből induljunk ki, hogy kik veszik a másfélmilliós A6-ot meg 5-ös BMW-t, meg hogy hogyan / mire használják.
Tudod kit fog érdekelni, hogy hol hajtanak ezek a kocsik? Majd 15 év múlva, amikor ennek is lemegy az ára 2-3 millióra, és elérhetővé válik ennek a sutyerák rétegnek, akik ezt keresik egy A6-os Audiban. Mer kell a luxus, de hát kaparjon mááá hátul. El lehesse nrakni az áhatot keresztbe a kereszteződésben. Sőt, manuális is legyen (Az A6. érted...), mert akkora racse van, hogy gangolni kell. Ezeknek majd számítani fog, hogy nem hátul hajt.
Viszont az Audi nem ebből él. Nem ennek a 18-20 éves rétegnek adja el újonnan az autókat. És az Audi valszeg nem hülye. Tudja, hogy a potenciális vevői köre ezeknek a középfelső kategóriás kocsiknak baromira leszarja, hogy hol hajt a kocsi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!