Vétel előtt akkor is érdemes átvizsgáltatni a használtautót, ha egy nevesebb kereskedőtől veszem, ahol garanciát is vállalnak rá? (pl. Weltautó)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Mindenképpen érdemes, ez ne legyen kérdés.
Tök mindegy, honnan veszed. Drágán veszel egy magas fenntartási költségű tárgyat, tök mindegy, milyen autót veszel mennyiért - nagyot lehet rajta bukni. Azon a 10 ezer forinton spórolni nem éri meg, amennyit elkér egy szerviz egy vizsgálatért.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
A helyszíni szerelő is bemászik alá, megnézi alulról is. A műhelyben persze kényelmesebb, de helyben is átnézi alulról, különben nem sok értelme lenne fizetni neki.
Hoz magával valami gumiszőnyeget gondolom, hogy ne a murva masszírozza a hátát. :)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
"Megemelitek az autót?
Nem, viszont minden munkatársunk vékony testalkatú, és szívesen fekszik be a kocsi alá vizsgálni. Itt látni fogjuk a gumi porvédőktől a nyúlványokig mindent, amit érdemes."
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Akna vagy emelés nélkül nem nagyon lehet normálisan átnézni semmit. Olyan szögből be se látni minden alkatrészhez.
Viszont 20k-ért nyilván alá fekszik és mond rá valamit :D
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Igen, nyilván egy profi átnézetéshez nem ér fel egy aláfekvő szerelő.
Ennek ellenére láthat sok mindent:
-Folyik-e olaj valahonnan?
-Van-e rohadás? Volt-e már javítva a kasztni? (Ezt például nem látja egy laikus, ha szemre szépen, de valójában kókányul volt "lakatolva")
-Futómű elemei rendben vannak-e, voltak-e cserélve?
Szóval a semminél több. Néha ez is elég ahhoz, hogy lásd, milyen az autó. Sőt, ha a kereskedő engedi, még egy kódkiolvasást is lehet tőle kérni, biztos hogy van nála műszer (bár ezt nem mindig szokták engedni, és nem is elvárható).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!