Tényleg baromi szerencsés vagyok?
A történet ott kezdődött, hogy 2017-ben vettem egy 2001/9-es 318i E46-ot. Akkor 186 600 volt benne, most 251 200.
Szóval eddig nem sokat járt szervizben, a kötelezőkön (olajcsere, szűrőcsere) csak kétszer volt szervizben, egyszer a klímakompresszor kábelja volt megtörve és az miatt, tavaly pedig felfüggesztés cserén. Illetve idén betörték az egyik oldalsó ablakot és azért.
Egyik ismerősöm szerint szerencsés vagyok hogy csak ennyi szervizelnivaló volt. Szerintetek is? Elsősorban tulajok véleménye érdekel, kérlek jelöld a válaszban ha tulaj vagy ☺
Egy ismerősömnek volt több évig és neki is inkább elektronikai problémái voltak vele. A híres becsületesnepper egyszer kifogott valami hengerfej repedéses 318i-t és a saját pénzén kellett megcsináltatnia. Azóta híreszteli, hogy milyen szar.
A másik gyalázatos társaság a totalcar, egészen addig hozáértőnek tűnnek amíg nem találkoznak egy igazi szakértővel. Ismerek szerelőket, akik a francia és olyanokat is akik az olasz autókra esküsznek és nem azért mert több baj lenne velük, mert olyanokkal is járnak. Ennyit a 3F szabályról és a hülye rossz motorok Youtube sorozatról, amiből még lesz 3 rész. Majd kihozzák eredménynek a végén, hogy Honda Jazz és a Lexus IS ami jó és a többi rossz, mert nekik ezek a kedvenceik.
Ez az egész csak a szokásos régen minden jobb volt nosztalgia. A jövőben a mostani autók lesznek a régi jó autók és majd az akkoriakat szidják.
Bármilyen autó lehet f*sputtony, ha nincs karban tartva, illetve én inkább úgy fogalmaznék, vannak olyan típusok (minden márkában) amik nagyon jól sikerültek és nagy kedvenccé váltak,meg vannak olyanok, amiknek vannak nagyon tipikus gondjaik.
Mi vettünk egy 2014-es Skoda Octavia-t, 2.0-es CRTDI, 195ezer km.... Mindenki ódákat zengett róla, hogy skoda-wv-audi - és egyébként nincs is vele gond, imádom, szeretem, de nekem nem voltak illúzióim, tudtam, hogy dízel, mivel jár, stb. De így kezdtük vele: elszállt a vízpumpa, akkor már vezérlés, ilyenek.... Márkaszervízben lett csinálva, 350.... Aztán belement még 10ezer és tadammm: kettős tömegű, kuplung, váltótartó bak.... 8kiló.... De hogy őszinte legyek, számoltunk ezzel, és nem is lett volna ennyire húzós ha nem márkaszervízben van javítva.... Ez ilyen.... Az autó kopik, kb 200ezerre vannak belőve, minek ez, minek az a baja...
Ezelőtt egy 24 éves F Astrával jártam, kinyírhatatlan - sógorom meg szidja, mert vett egyszer egy széthullottat... Ő Porsche konszern b*zi, vett egy 15 éves seatot - amióta náluk van azóta 2 havonta szerelik vagy az elektronikát vagy a karosszériát - mégsincs rá egy rossz szava sem. Férjemnek egy 20 éves Peugeot 306-ja van, 450 ezer km-el.... Szanaszét van hullva, de hát nah... még mindig megy 🤦♀️.... Ő meg emiatt elkötelezett peugeot rajongó...
Másik ismerősöm csak Alfát hajlandó venni, ott is volt amit drágán csináltak, másik autóhoz sose kellett hozzá nyúlni.... Szóval aki elkezdi, hogy ez sz*r az sz*r, annak volt kb 1 db suzukija, aztán ami attól drágább az mind sz*r...
Szerintem a BMW-nek egyetlen átka van: sokszor olyan emberek veszi meg, akik csak gyötrik... majd a következő gazda megkap egy drágán becsomagolt, felárazott kakikupacot, nyilván a gondozatlanság megbosszulja magát, aztán jön a duma: mer' BMW.... És igen, ezek olyan kategóriák, amit nem lehet kispénzből szerelni.
Szóval szerencsés vagy, de nem azért mert jó BMW-t vettél, hanem mert vettél egy valószínűleg gondozott autót, ami történetesen egy BMW i318.
Nah jó, egy autót nem vennék: Daciat... volt szerencsém egy Sandero-hoz, 3 éves. Persze a vénséges Fasztrám után - amiből állítható ülésmagasság híján csak kispárnával a s*ggem alatt láttam ki - nyilván egy Porsche volt, de aztán volt szerencsém más, ilyen-olyan újabb autókhoz.... főleg komfort terén (itt a menettulajdonságokat is értve) a Dacia meg sem közelít más márkákat... de ez csak a véleményem, a saját preferenciáim alapján.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!