Bmw 316i E46 sedanról mit gondoltok?
Családban egyik fiatal srác lecserélte az első kocsiját amit pár hónapig használt, és vett egy E46-ot. Szép állapotban van kívül belül, de a hangja nem egészséges, úgy tűnt első hallásra hogy egy henger megadta magát. Talán 1,8-as lehet, benzin motoros. Nem nagyon kérdeztem semmire, igazából arra lennék kíváncsi hogy jól gondolom e hogy ez a kocsi sokba fog fájni neki?
Bmw-nél mindegy hány éves, milyen típus, ott ha gond van akkor ugyanolyan drága a javítás mint az újnál. Sose vennék ilyen kocsit, mert nincs állandóan fölösleges 200-300 vagy több ezrem javításra.
Ti vennétek ilyen hibával kocsit? Megéri ha csak ennyi bibije van?
> "Bmw-nél mindegy hány éves, milyen típus, ott ha gond van akkor ugyanolyan drága a javítás mint az újnál. Sose vennék ilyen kocsit, mert nincs állandóan fölösleges 200-300 vagy több ezrem javításra."
Ez nem *feltétlenül* igaz, mert a fillérekért osztogatott, lerúgott 30 éves, kínai utángyártott sz@rral tömött guruló szeméthegyeken értéktelen alkatrészek lesznek (jellemzően 1 millió alatti roncs BMW-k esetén, bár ha emberünk normális összegért, 2-3 millióért vette, az már jobb állapotú lesz, feltételezhetően minőségibb alkatrészekkel).
> "Ti vennétek ilyen hibával kocsit? Megéri ha csak ennyi bibije van?"
Én magam semmilyen hibával nem vennék kocsit és olyat sem, amit legfeljebb 4-5 évesen jó állapotban ne tudnék megvenni, mert különben nem az én pénztárcámra van kitalálva a fenntartása.
Gondolom azt szeretnéd hallani, hogy jó sokba fog neki fájni, had szenvedjen.
Tény hogy nem annyi fenntartani és szervizeltetni egy ilyen kocsit mint egy ezres Swiftet. De azért nem olyan bődületesen nagy összeg. Csak az a baj, hogy ezeketen nagyon gyakran olyan emberek veszik meg, akik olyan pénzügyi helyzetben vannak, hogy autót se kéne tartani, nem hogy BMW-t. Csak hát virítani kell a nagypályás focit ugye...
Dehogy ugyan olyan drága a javítás mint az újnál. Azokat eleve márkaszervizbe viszik. Ezeket a 20 éves bontószökevényeket meg senki nem hordja már márkaszervizbe. Megy az okoskodás, gányolás, tákolás, mindegy csak menjen.
Na ezért nem vennék soha ilyen kocsit. Mert az előző 15 tulajdonos szanaszét gányolta jóeséllyel az egészet. Azt hiszed aki ilyet szarokat vesz potom pénzért, az majd egy szerviznél bőkezűbb lesz? Dehogy lesz.
Nézz csak szét, hány igazán jó állapotú E46-ot látsz. Elég keveset. Pont ezért, meg a tulajdonosaik miatt. Mert a hülyegyerekek 1 millióért megveszik villogni mert BéjJeMvéÉ, de amikor fenn is kell tartani, akkor már nincs ekkora "jólét". Akkor jön az üssük ki, kössük ki, vegyük le, tákoljuk meg, ne cseréljük csak újítsuk fel, mehet bele az utángyártott, ragasszuk meg, forrasszuk meg. Mert az egész rakás szar autó értékéhez képest drága javítások is elő tudnak jönni, amit nem tudnának kifizetni szívfájdalom nélkül. Úgyhogy előrántják az olcsóbb megoldást.
Aztán így megy ez hülyegyerekről hülyegyerekre, és szépen le lesz rugva és lakva az egész autó.
Ilyen a hangja? Ez normális......
Mondjuk ha egymillió alatt vesz BMW-t, akkor nem kell hogy a hangja rossz legyen, ott bőven van/lesz más baj is szerintem.
Bár lehet, hogy csak számomra felfoghatatlan, hogy valaki miért akar egy lerúgott szemetet "prémiumautó" gyanánt, amikor egy normális állapotú Opelre sincs elég pénze.
Mind1, nem az én problémám.
Ja és 316i... Nem is kommentelném :D.
Magáért beszél, amikor egy új Suzuki Vitara legyorsulja az istenkirály BMW-det egy lámpánál. Erre nem kell BMW.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!