Diesel első inditásnál sokat teker?
Adott egy 1.9es (automata) 2005ös signum amit megvennénk, minden téren nagyon tetszik, de első indításnál kb dupla annyi ideig teker mire beindul, ha másodjára/használat után indítjuk már szépen indul.
Az EGR ki van írva, de nem dugózták még le, a gyertyák nem újak de nincseenek rossz állapotban. Az olajban 12.000 km van már amit azonnal cserélnénk.
Tapasztalatok alapján egy alapos kipucolás segítene? Vagy még mi okozhatja? :) Köszi előre is
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Nincs olyan hogy hibátlan autó, így az nem zavar ha a hiba ismert , mint sem vétel után jöjjön ki egy olyan dolog amire az életedet is ráköltöd.
Távoli ismerős, közvetetten, így az autó előéletét ismerem, tudom mik voltak rajta cserélve és más hibája nincs.
Tekintve egy 15 éves Diesel már öregnek is mondható lenne, érdekelne hogy mik lehetnek még kiváltó okok :)
(Amúgy olajat nem eszi, nem körmök alapjában, azért nagy gázadásnál pályán volt egy kis pamacs de normálisnak mondható mértékben)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
> "Nincs olyan hogy hibátlan autó"
Mondjuk specifikusan de, elég sok hibátlan autó van (nyilván nem mind), amit legutóbb vettem, az is csak azért került eladósorba első tulajdonostól, mert lejárt a gyári garancia és úgy már nem akarta.
Persze nem 15 éves vasról beszélünk.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
" a gyertyák nem újak de nincseenek rossz állapotban. "
AZ izzítógyertya vagy jó vagy nem jó.
Az Egr is miért van ledugózva?
SAjnálja az újra a pénzt.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Tapasztalatok alapján egy alapos kipucolás segítene? "
Tapasztalatom alapján az segítene,hogy ha nem haveről/ismerőstől/rokontól vennél olyan autót ami már most szar,ráadásul az egr is ki van belőle irva stb......
Ha nem lenne kiirva az EGR én iratnám ki mert egy teljesen felesleges kiadási faktor csak.
Magyar mentalitás, hogy inkább veszek ismeretlen autót amit megcukormázaztak a leirásban és benyelek minden szart, hogy 15 évesen csak 80ezer km van egy dieselben és hibátlan, mikor meg megveszed az árát 2x költöd rá.
Igen én olyan autót kerestem amit ismerem még ha foglalkozós is, mert ott nem vár meglepetés.
Ha valakit érdekelne egy takaritás és generátor felújítás után hiba mentes, ami 30e Ft volt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!