Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Diesel első inditásnál sokat...

Diesel első inditásnál sokat teker?

Figyelt kérdés

Adott egy 1.9es (automata) 2005ös signum amit megvennénk, minden téren nagyon tetszik, de első indításnál kb dupla annyi ideig teker mire beindul, ha másodjára/használat után indítjuk már szépen indul.

Az EGR ki van írva, de nem dugózták még le, a gyertyák nem újak de nincseenek rossz állapotban. Az olajban 12.000 km van már amit azonnal cserélnénk.

Tapasztalatok alapján egy alapos kipucolás segítene? Vagy még mi okozhatja? :) Köszi előre is


2020. júl. 22. 10:05
 1/9 anonim ***** válasza:
Ez egy ismerős autója? Mert, ha nem, akkor keressél olyat, aminek nincsenek már vásárláskor ismert hibái.
2020. júl. 22. 10:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:

Nincs olyan hogy hibátlan autó, így az nem zavar ha a hiba ismert , mint sem vétel után jöjjön ki egy olyan dolog amire az életedet is ráköltöd.

Távoli ismerős, közvetetten, így az autó előéletét ismerem, tudom mik voltak rajta cserélve és más hibája nincs.

Tekintve egy 15 éves Diesel már öregnek is mondható lenne, érdekelne hogy mik lehetnek még kiváltó okok :)

(Amúgy olajat nem eszi, nem körmök alapjában, azért nagy gázadásnál pályán volt egy kis pamacs de normálisnak mondható mértékben)

2020. júl. 22. 10:15
 3/9 A kérdező kommentje:
Kormol* teló átírta :D
2020. júl. 22. 10:16
 4/9 anonim ***** válasza:

> "Nincs olyan hogy hibátlan autó"


Mondjuk specifikusan de, elég sok hibátlan autó van (nyilván nem mind), amit legutóbb vettem, az is csak azért került eladósorba első tulajdonostól, mert lejárt a gyári garancia és úgy már nem akarta.


Persze nem 15 éves vasról beszélünk.

2020. júl. 22. 10:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
75%

" a gyertyák nem újak de nincseenek rossz állapotban. "

AZ izzítógyertya vagy jó vagy nem jó.

Az Egr is miért van ledugózva?

SAjnálja az újra a pénzt.

2020. júl. 22. 11:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
64%
Ez lehet akár gyenge kompresszió is, bár nem ez a jellemző, hanem inkább valamilyen üzemanyagrendszeri hiba. Tipikusan ez a dízelek buktatója, mert még 15 évesen is a motor újkori árának felét kitehetik. Persze lehet egy egyszerű nyomástartó szelep hiba is, de ez az amit innen nem lehet megmondani.
2020. júl. 22. 11:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 D. Brasco ***** válasza:
100%

"Tapasztalatok alapján egy alapos kipucolás segítene? "


Tapasztalatom alapján az segítene,hogy ha nem haveről/ismerőstől/rokontól vennél olyan autót ami már most szar,ráadásul az egr is ki van belőle irva stb......

2020. júl. 22. 15:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:

Ha nem lenne kiirva az EGR én iratnám ki mert egy teljesen felesleges kiadási faktor csak.

Magyar mentalitás, hogy inkább veszek ismeretlen autót amit megcukormázaztak a leirásban és benyelek minden szart, hogy 15 évesen csak 80ezer km van egy dieselben és hibátlan, mikor meg megveszed az árát 2x költöd rá.

Igen én olyan autót kerestem amit ismerem még ha foglalkozós is, mert ott nem vár meglepetés.

Ha valakit érdekelne egy takaritás és generátor felújítás után hiba mentes, ami 30e Ft volt.

2020. aug. 1. 08:06
 9/9 anonim ***** válasza:
Mit kellett takarítani?
2020. aug. 1. 17:01
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!