Peugeot 206 probléma az első indításnál, van valaki aki hallott hasonlóról?
Nekem egy 206-os Peugeot-om van , 2002 évjáratú, 1.4 benzines 75 lóerő, KFW motor kód.
5 éve vezetem az autót, nagyon szeretem, karban tartom,alig kellett költsek javításokra.
A gond viszont 2 hónapja kezdődött és sajnos nem tudtam megoldani, több szerelő véleménye
alapján sem került megoldásra a probléma.
Röviden, a motor az első indításnál "hidegen" amint megindul, a fordulat szám
leesik és megáll. Van mikor egyből, van mikor 1-2 másodperc után.
5-6.ik próbálkozás után, gázpedál nyomásával megindul, de csak akkor
marad alapjáraton ha előtte 10-15 másodpercig tartom 2.500 fordulat körül, különben újra elveszti a fordulatot és megáll. Ha tartom a fordulatot, pár másodpercen belül
elengedhetem a gázpedált és alapjáraton minden rendben marad. Ezután a nap további részén gondtalanul, egyből "pöccre" indul. Továbbá megfigyeltem, hogy ha az autó első indítás előtt napon volt, felmelegedett 30-35 C fok felé, akkor minden hiba és probléma nélkül megindul.
Sajnos lakhelyem környékén nem tudtam olyan szakemberhez fordulni, aki tudott volna
megoldást javasolni a problémára. Emellett van még egy régebbi hiba az autóban, ami
ritkán fordult elő és nem adtam figyelmet neki, de az utóbbi időben gyakrabban előfordul és
nem tudom ha összefüggésben áll az előző problémával. Tehát ez olyankor van mikor a klíma
be van kapcsolva, motorfékkel lassítás közben , általában kicsi sebességnél, kuplung
lenyomásakor szintén elveszti a fordulatot és megáll a motor. Hiba kód a műszerfalon nem marad,
és a számítógép kijelzőn megvillan az ANTIPOLLUTION FAULT felirat. Újraindítom a motort,
és minden megy tovább normálisan, vészlámpa nem marad égve. Mindig kuplung benyomásakor történik
a megállás és általában mikor 2-es sebességben fékezem majd kuplungot nyomok, és csak mikor a
klíma is működik.
Az autó volt diagnosztikára rakva többször is, hibakódok : P1327 integrált gyújtásfázis regisztrálása
P1110 Friss levegő/klíma rendszer
P0413 Szekunder levegő befúvó rendszer kapcsolószelep A áramkör szakadt
De ezeket törlés után, a következő diagnosztika során újra írta az autó. Nem tudom ha összefüggésben állnak
a fentiekben megemlített problémákkal.
Bármilyen információt ha tudna adni valaki nekem erre a két hibára, ha már találkozott velük,
rendkívül hálás lennék, rengeteget segítene nekem.
Köszi
Kedves Kérdező!
Hogy oldódott meg a hideginditási probléma? Nálam is pontosan ez a jelenség...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!