Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Peugeot 206 probléma az első...

Peugeot 206 probléma az első indításnál, van valaki aki hallott hasonlóról?

Figyelt kérdés

Nekem egy 206-os Peugeot-om van , 2002 évjáratú, 1.4 benzines 75 lóerő, KFW motor kód.

5 éve vezetem az autót, nagyon szeretem, karban tartom,alig kellett költsek javításokra.

A gond viszont 2 hónapja kezdődött és sajnos nem tudtam megoldani, több szerelő véleménye

alapján sem került megoldásra a probléma.

Röviden, a motor az első indításnál "hidegen" amint megindul, a fordulat szám

leesik és megáll. Van mikor egyből, van mikor 1-2 másodperc után.

5-6.ik próbálkozás után, gázpedál nyomásával megindul, de csak akkor

marad alapjáraton ha előtte 10-15 másodpercig tartom 2.500 fordulat körül, különben újra elveszti a fordulatot és megáll. Ha tartom a fordulatot, pár másodpercen belül

elengedhetem a gázpedált és alapjáraton minden rendben marad. Ezután a nap további részén gondtalanul, egyből "pöccre" indul. Továbbá megfigyeltem, hogy ha az autó első indítás előtt napon volt, felmelegedett 30-35 C fok felé, akkor minden hiba és probléma nélkül megindul.

Sajnos lakhelyem környékén nem tudtam olyan szakemberhez fordulni, aki tudott volna

megoldást javasolni a problémára. Emellett van még egy régebbi hiba az autóban, ami

ritkán fordult elő és nem adtam figyelmet neki, de az utóbbi időben gyakrabban előfordul és

nem tudom ha összefüggésben áll az előző problémával. Tehát ez olyankor van mikor a klíma

be van kapcsolva, motorfékkel lassítás közben , általában kicsi sebességnél, kuplung

lenyomásakor szintén elveszti a fordulatot és megáll a motor. Hiba kód a műszerfalon nem marad,

és a számítógép kijelzőn megvillan az ANTIPOLLUTION FAULT felirat. Újraindítom a motort,

és minden megy tovább normálisan, vészlámpa nem marad égve. Mindig kuplung benyomásakor történik

a megállás és általában mikor 2-es sebességben fékezem majd kuplungot nyomok, és csak mikor a

klíma is működik.

Az autó volt diagnosztikára rakva többször is, hibakódok : P1327 integrált gyújtásfázis regisztrálása

P1110 Friss levegő/klíma rendszer

P0413 Szekunder levegő befúvó rendszer kapcsolószelep A áramkör szakadt

De ezeket törlés után, a következő diagnosztika során újra írta az autó. Nem tudom ha összefüggésben állnak

a fentiekben megemlített problémákkal.

Bármilyen információt ha tudna adni valaki nekem erre a két hibára, ha már találkozott velük,

rendkívül hálás lennék, rengeteget segítene nekem.

Köszi



2019. aug. 21. 20:35
 1/2 anonim ***** válasza:
100%
Ha előjön a hibakód törlés után, akkor az aktív hiba. Előbb azokat orvosold, lehet meg is oldja az alapjarat problémát.
2019. aug. 21. 20:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 Gobar válasza:

Kedves Kérdező!

Hogy oldódott meg a hideginditási probléma? Nálam is pontosan ez a jelenség...

2021. nov. 28. 08:17
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!