Vákuumszivattyú tönkre mehet?
Nem írtad milyen autó (nem mindegyikben van vákuumpumpa), viszont mindegyikben van fékrásegítő, én első körben azt nézném meg.
Opeleknél a vákuumpumpa hiba nem ismeretlen jelenség.
a fékrásegítőt nem a vákumszivattyú működtetni, hanem a motor szívosorában keletkező vákum. Amennyire én tudom.
A hibajelenséget az alábbiak okozhatják:
-maga a fékrásegítő vákuumtartálya ment tonkre, lyukas, vagy a membrán átszakadt
-a vákuumvezeték, vagy a csatlakozás valahol hibás, és fals levegő jut be, ezért kicsi vagy nincs rásegítés.
nézd végig szerintem első körben ezt a vastagabb kb mint a kisujj vákumkábel útját, és a csatlakozási pontokat.
Ha jónak "tűnik" akor marad maga a rásegítő, abból pedig jöhet az új vagy a bontott.
"a fékrásegítőt nem a vákumszivattyú működtetni, hanem a motor szívosorában keletkező vákum. Amennyire én tudom."
Benzinesnél.
Dízelben még fojtószelep sincs, amitől vákuum lenne.
A Peugeot 205-ösömben 7 év alatt kétszer halt meg a vákuumszivattyú, némi konstrukciós hiba, hogy csak a kartergázból felcsapott olajköd keni.
De egy felújított szivattyú valami 3000 Ft volt hozzá.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!