Ez igaz minden autóra?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#8
Ha jó állapotban vannak a kiszemeltek, vedd meg bármelyiket.
Akár Swift-et, de azok aztán tényleg fapadosak.
Ennyi használatra, ha bontóba küldöd az autót, még olajat sem kell cserélned.
Ha ténylegesen ennyi használatra kell az autó, akkor anyagilag jobban jársz taxival.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#13+
A valóság valószínűleg az, hogy ha megveszed, akkor többet/tovább használod.
Maradj a Toyota/Hondánál.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem vagyok beszari, elgondolkoztam a taxin is, de logisztikailag mégis jobb lenne egy autó erre a célra. A taxi is simán benne lenne egy 50a-esbe szerintem oda vissza, akkor már mindegy, ha saját autóra költök. Csak próbálom keresni azért a legjobb opciót a jelenlegi helyzetben, mert 1-2 évig mindenképp égető szükségem lenne rá, aztán meg ki tudja, ha jó, akkor marad, ha nem, akkor fillérekert eladás, vagy bontó. Bár szerintem egy jó állapotú Honda vagy Toyota nem amortizálódik le két év alatt, ha a minimum törődést megkapja. Az meg sem fordult amúgy a fejemben, hogy totál felújítsak egy ilyen autót, csak hogy mindenképp patika legyen, meg nem is hallottam amúgy senki ismerősömtől, hogy futómű felújítással kezdett volna. Az, hogy lengéscsillapító, ilyesmi cserés néha, az oké, de azért újraépíteni nem fogok egy ilyen autót.
Nekem a lényeg az, hogy szűrők, folyadékok, fékbetétek, kisebb alkatrészek és olajcsere mellett azon a havi 2-3 alkalmakom reggel elinduljon, amikor elfordítom benne a kulcsot.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!