Egy jó állapotú 2002-es 1,3 Suzuki Swiftnél milyen hibákra érdemes számolni?
Adott egy jó állapotú darab. Megveszem, használom...
A kopóalkatrészeken (szűrők, fékbetétek, olaj, tömítések) kívül milyen meghibásodásokkal kell számolni, amik úgy kisebb-nagyobb periódusonként előjönnek és ezek úgy mennyire vészesek?
Őszintén szólva azon túl, hogy a motorházterőt fel tudom nyitni, és ott egy-két alkatrészt meg tudok nevezni, nem sokat értek az autókhoz, fiatal férfi létemre, csak amiket videókból, magatinokból láttam.
Szóval Unixon néztem, hogy egy kuplung készlet olyan 50-70 ezer közt van, egy üzemanyagazivattyú is bőven 5 számjegyű, valamelyik már 6, és ez ellent mond a közvéleménynek, miszerint a Suzuki fillérekből fenntartharó. Akkor hogy is van ez?





A legnagyobb bajuk hogy ebben a korban már a bekötési pontjaik, porrá vannak rohadva.
Lengőkar és stabilizátor rúd nélkül pedig nehéz érvényesülni az utakon.
Gyorsan ránéztem, még egy Exedy kuplung szerkezet is megáll 52k-ban,ami pedig nagyjából a legdrágább márka.










Nem tudom milyen árlistát néztél, de túlzó.
Kuplungtárcsa 10e. kuplung szerkezet 20e. üz a. szivattyú 15e.
(fölfelé kerekített árak!)
(annak az autóalkatrészboltnak az árai, ahol évek óta vásárolok)





Nem tudom, itt 37 ezer a legolcsóbb, de van 180 ezer feletti is.
Üzemanyagszivattyú 64 ezer a Bosch, de közben néztem, hogy ott oldalt van 21 ezres is, így akkor ezt benéztem.
"A legnagyobb bajuk hogy ebben a korban már a bekötési pontjaik, porrá vannak rohadva.
Lengőkar és stabilizátor rúd nélkül pedig nehéz érvényesülni az utakon."
Ennek a szériának az utolsó darabjai közül nézegettem, és a kínálat teteje fele, az is megáll 500 ezer Ft körül. Azoknál is vannak ilyen problémák? Még, ha valós 100 ezer alatt futott, és garázsban tartott volt?





Fillérekből tartották fent eddig az előző tulajdonosok. Így lehetséges az hogy ebben a korban már nem a filléreket kell rájuk költeni hanem a forintokat bőven.
Egyébként ne a unixot nézd mert ott kevdezmény nélkül horribilisak az árak.
Közben ránéztem az oldalra, kiderült, hogy korábban már nézegettem ezt még pár éve, csak nem tudtam, hogy ez a Kovács autó.
Egyébként mennyire muszáj mindenből a drágábbat venni? Pl. üzemanyagszivattyú itt is van 12 ezertől 100+ ezerig. A 12 ezres az semmit nem érne?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!