320i átalakítás 30i-re?
Adott egy kiváló állapotú 20i és szeretnék belerakni egy m54b30-at mert kicsit gyenge már
Szeretném legálisan csinálni mert már a rendőrök nézték át a motorteret amikor megállítottak és félek hogy lebuknék még ha 20 000km után is.
NEM szeretnék másik autót venni, magamnak szeretném csinálni az autóm és egy pacek állapotút szeretnék az utókorra/gyerekekre hagyni :)
Miket kell átalakítani illetve a fontosabb hogy a papírozás és alakítás milyen költségekkel jár(na)?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Röviden válaszolva így kell: [link]
Természetesen megfelelő szerszámok és alkatrészek hiányában hónapokig is elhúzódhat.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Felesleges nagyon rágni a csontot.
Totalcar, "motorcsere haszonnal", elolvasod a cikket és mindent tudni fogsz.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Magyarországon még mindig lehet okosban műszakiztatni, azzal nincs gond.
Az M54B22 majdnem teljesen ugyanúgy néz ki, mint az M54B30. Ha nem vagy BMW fan és nem keresed a motorszámot akkor ránézésre nem mondod meg melyik 6 hengeres motor van benne.
Igazából motor-váltó egyben cserélve max két nap, a sallangok között szerintem túl sok eltérés nincs. Normális BMW-s műhelyben pikk-pakk megoldják neked. Esetleg még a kardán lehet cserés, meg a difi teljesen más, de ha a végsebesség nem érdekel akkor jó az :D
Tuningnak az összes buta azzal kezdi, hogy "fékcsere mer meghalsz".., amit én általában hülyeségnek találok ( extrém tuningot és olyan felhasználást leszámítva) ez esetben viszont támogatom. Na nem ezért mert meghalsz..
A 320d-k önsúlya ugyanannyi, mint a 330i esetében. Viszont a 330i és 330d-k 330-as első tárcsát és 325-ös hátsó tárcsát kaptak, míg a többi modell csak 286-ost vagy 300-ast. Kicsit erősebb fékezés egy 320i vagy 320d-vel és a tárcsa eldeformálódik. Mindennapos E46 probléma és az E46 csoportok tele vannak a milyen féktárcsát fegyek kérdésekkel..
Venni kell alá egy 330-as fékszettet, komplett felújított nyeregkészlet 60 000 körül szokott menni, plug and play, felcsavarozod a régi helyére és kész ( persze nagy tárcsa és betét kell hozzá ). Ez nem azért javasolt, hogy ne hallj meg, hanem hogy ne szívj a féktárcsa cserékkel...
Keresd azokat a műhelyeket akik BWMsek, esetleg akik driftautókat építenek. Ott rendszeresen építenek át 316-ból is 330-ra vagy V8-ra, nekik ez rutinmunka és ne arra fognak menni, hogy lehúzzanak...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!