Reális ár ez egy ilyen öreg autóért? Nem túlzás ez egy kicsit? Szerinte új korában sem volt nagy szám.
Ezt már ne tekintsd autónak, inkább egy szobor. Aki megveszi, nem arra veszi, hogy reggel dolgozni menjen vele, hanem azért, hogy egy napsütéses (de nem túlzottan napsütéses) napon menjen vele egy kört. Hogy szombaton ebéd után letörölje róla a port. Itt már a használati értéknek minimális a szerepe.
Én rádiókat gyűjtök. Egy az 1950es években készült darabbal legfeljebb a Petőfit tudom hallgatni, mégis örülök, amikor megszólal (pedig nem szeretem a műsorát).
Talán érthetőbben: Ha a Monalisa-ról készült poszter hátuljára vásznat ragasztasz és bekeretezed, használati értékben alig különbözik az eredetitől. Árban azonban jelentősen.
Most kapaszkodj meg kérdező: a BMW Isettákat kb. 20-25 ezer euróért (kb. 7-9 millió Ft) árulják. Pedig ahhoz képest egy 353-as waresz luxuslimuzin. De írhatnám példának a bogárhátút, fiat 500-at vagy épp a Transporter T1-et. Műszakilag, minőségben szinte semmivel nem jobbak a wartburgtól, mégis milliókat érnek.
Nagyon úgy tűnik, hogy nem működik az elméleted.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!