Mit jelent az, hogy negatív földelést igényel egy központi zár?
Központi zárat szeretnék beépíttetni az autómba. Az autó egy 2006-os Suzuki Swift, 1328 ccm, 68 KW teljesítménnyel.
Ez a központi zár egy teljesen egyszerű szerkezet. A leírásban az szerepel többek között, hogy "Negatív földelést igényel".
Mit jelent ez? Illetve hova kell bekötni a negatív földelést az autóban?
A központi zár linkjét lentebb található.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Azt jelenti, hogy a negatív a testelés.
Ma már ez az általános. AZ 50-es, 60-as években volt egy-két olyan elvetemült autó, ami pozitív testelésű volt.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Az negatív testelés akar lenni.
Régebben voltak pozitív testelésű elektromos eszközök.
Kedves 1/1 válaszoló!
Tudnád pontosabban leírni, hogy mit jelent a negatív testelés? Hova kell bekötni?
Ez elméletileg olyan zár, amit kulccsal mechanikusan nyithatok, vagyis nem elektromos.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Alapismeretekkel nem vagy tisztában, ne akard magad beszerelni. És mielőtt megvennéd, kérdezd meg hozzáértőtől, be lehet-e szerelni a te autódba, mert attól, hogy univerzális,nem bizzos.
Ha mégis, akkor érdemes távirányítósat venni, nem sokkal drágább, de praktikusabb.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Viszont csak kb. 2ezerrel drágább a távos, a beszerelése pedig ugyanaz.
Arról kell meggyőződni, hogy fizikailag beszerelhető-e az autódba.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kérdező: A negatív testelés azt jelenti, hogy az akkumulátor és a generátor negatív kivezetése le van kötve a karosszériára.
Minden lámpa, egyéb fogyasztó környékén van egy testelési pont, ahova egy vezetékre felkrimpelt szemescsavarral csatlakozik a fogyasztó negatív tápfeszültség bemenete.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!