Lehet még nem rozsdásodó tehát jó állapotban levő szívódízeles autót kapni?
"európai uniós diktatúra"
Az igen. Meg állíccsuk meg Brüsszelt, mi?
Azt azért észrevetted már mekkora koromfelhőket eregetnek a régi dízelek?
Nem érdekel a környezetvédelem főleg hogy politikai játszmák állnak a háttérben(hajózás és repülés érinthetlen szennyezők).
Jogom van olcsó közlekedéshez.
Csodák mindig vannak, csak kérdés hogy van-e értelme keresgélni őket. Alapvetően már az is megkérdőjelezhető, hogy miért akar valaki szívódízel autót venni 2020-ban, amikor kb. 30 éve nem gyártanak egyet sem. Jó, persze volt SDI Golf, ami pont ugyanolyan mint a TDI, csak nincs benne turbó, ugyanakkor miért venné meg valaki épp azt, amikor lehet kapni még adagolós TDI-ket is, meg még egy rakat más faék egyszerű mechanikus adagolós turbódízelt a 90-es évekből.
Ha drága az autózás, akkor ne keresgélj dízelmotoros autókat. Egy adagolófelújítás egy öreg motornál is ugyanolyan drága, és még alkatrész is sokkal kevesebb lesz hozzá. Plusz jó esetben lesz egy borzasztó lomha autód, ami ugyan keveset fogyaszt, de rohadtul nyomni kell neki, ha az ember előzgetni is akar, meg ilyenek. Tudom miről beszélek, mert nekem is van szívódízel autóm, ennek ellenére senkinek nem ajánlanám úgy igazán. Ugyanannyi pénzből sokkal jobbat is lehet kapni. Persze be lehet vállalni, csak szerintem egyáltalán nem éri meg. Akkor már vegyél egy nagyobb szívóbenzines autót, amiben van lóerő is, vagy egy picit újabb egyszerű turbós kb csak abban drágább, hogy van rajta egy turbó.
Nincs jogod a közlekedéshez, ahhoz meg végképpen nincs, hogy számondkérd az EURÓPAI UNIÓ dicső vezetőit, te egy senki 2x vagy. Fogjad be a szádat és vegyél egy vadonat új Nissan Leaf-et, addig szóba sem állok veled. Sőt megmondalak!!!
Valljuk be az EU Rocco Siffredi-t játszik, csak gazdaságilag sz*patja meg a SAJÁT autógyárait, az egyik meg csalt és már egy gangbang poreszban volt a csaj a VAG konszern, de mielőtt betették volna jött a megmentő elektoromos meghajtás így csak vizuálisan sérült a VW csoport.
Minimális rozsda van mindegyiken, nem egy őrült dolog megfogni a rozsdát. Híresen jó dízelek a sdi motorok, az soha nem hagy cserben cserében 5-6 litert eszik, és nem 4.5 litert. Szerintem egy 90 1z motorkódú tdi mondjuk egy Golf/ Passat / Sharan / Octavia / Toledo remekül megfelelne néked.
Lehet persze csak jó áruk van...
Egy 190-es 2,5-es szívódízel mercivel eljársz 5,5 - 6 liter körül és szökőévente romlik el benne valami, annak is filléres tétel a javítása/cseréje.
Persze ehhez kell, hogy jó állapotban legyen az autó ami azért nem olyan olcsó ahhoz képest, hogy 28-32 éves autóról beszélünk.
Egy jó állapotú ami 2,5-es nem pedig csak 2.0 és manuális váltós az karcolja az 1 millió ft-ot alulról.
Szépen megindult az áruk felfele, 8 éve 350ért vettem :D most 350ért egy rozsdakupac 190est sem kapsz...
A régi TDI-k is jók, bár azokat előbb kinyírják motorikusan ha valami hülyegyerek kezébe kerül.
Ebből veszekedés lesz, de...
Ha nincs pénzed olyan autóra, ami nem okád magából annyi füstöt a belvárosi dugó közepén, hogy szétrohad a tüdőm a francba 3 utcával arrébb is, akkor szíveskedj sétálni, biciklizni vagy tömegközlekedni, mert ha nem tűnt volna fel, rajtad kívül léteznek mások ezen a tetves kődarabon.
De szerencsére ez sokaknak feltűnt már és az ilyen romhalmaz füstölő okádék méhtelepszökevényeket egyre több helyen tiltják ki. Ezt nevezed te "diktatúrának":
> "Sajnos az európai uniós diktatúra, megfizetethetlenné tette az autózást átlag ember számára"
Téves. Csak nem fél év amíg összejön rá a pénz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!