BMW E39 vásárlás?
Szeretnék egy E39-et venni. Kettő típus érdekelne 530d vagy 528i, mert mindkettőnek megvannak az előnyei
Ez egy másodlagos játszós autó lenne amire túl sokat nem szeretnék szánni maximum 700-1milliót
Milyen értékben érdemes vásárolni illetve mikre kell odafigyelni? Dízelnél gondolom adagoló turbó stb
Nem a patika állapot a lényeg hanem hogy menjen és azért ne kelljen hetente blokkot bontani és manuális váltóval legyen
Milyen árban keresgéljek?
arra érdemes figyelni, hogy ilyen kocsit csak akkor vesz az ember, ha
1) ért a kocsikhoz és meg tudja szerelni saját maga
2) unatkozó milliomos és van pénze alkatrészre
Valahogy éreztem hogy sokkal előrébb nem jutok ha itt kérdezek róla
Először is valamilyen szinten értek az autókhoz és tudok szerelni, nem profi szinten de eddig sikerült megoldani mindent
És nem mindennapi használatra keresek autót hanem egy olyat amit el lehet vinni rúgni párszor és elmegy azért 1-2 ezer km-t hozzányúlás nélkül
Ismerősöm vett 400e ft-ért rugdosós autót és hengerfejtömítésen kívül semmi problémája nem volt pedig már belehajtott majdnem 10000 km-t (!) és napi szinten hajtja
Az meg hogy adagolót írtam meg turbót az csak egy példa volt, mert egy dízelben általában ezek tudnak még elromlani leggyakrabban meg amik komolyabb tételek
És egyáltalán nem felesleges mert a mostanit már nem szeretném széthajtani mert túl jó állapotban van hozzá
#5 A 10 ezer km semmi, én 85 ezrediknél járok már nagyobb hiba nélkül.
Amúgy ahhoz, ha "rúgni" szeretnéd vinni és mellette hosszabb távokat is lenyomni, nem elég az otthoni "érek hozzá valamennyire" szint. Rendesen kell szervizelni, ha valami elromlik elvinni rendes szerelőhöz és rendesen megcsinálni, nem otthon összetákolni. Pláne a dízelnél, egyik ismerősöm 530D-je éppen így égett ki, mert annyira értett az autószereléshez.
"éreztem hogy sokkal előrébb nem jutok ha itt kérdezek"
Semmi baj, vedd meg, azt lesz ami lesz, ha már úgysem hallgatsz senkire mert csak az lehet jó vélemény ami egyezik a tiéddel. Akkor minek tetted fel? Pláne ha értesz is az autószereléshez.
1 millió felé már elég szép állapotúakat találni.
3-400-ért ne vegyél, olyannal csak a tezsvírek rúgatják, utánuk meg dől a kocsiból a kékes füst.
"pedig már belehajtott majdnem 10000 km-t (!) és napi szinten hajtja"
hát én azt hittem keveset megyek a kocsival...de ezek szerint rengeteg az évi 20ezer kilométer...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!