Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miben változik ha 180 as gumi...

Miben változik ha 180 as gumi helyett 200 as gumit rakok fel?

Figyelt kérdés

Be engedi a villa, de nem ajánlja az eladó, hogy a 200 ast rakja fel,maradjon a 180 as guminál.

Ezt fél füllel hallottam 1 boltba,

Miért mondhatta?Miért rosszabb a vastagabb.Azt hittem minél vastagabb annál jobb a tapadás.

Biztos van rá magyarázat,nem tudjátok,rutinos Motorosok?



#Gumiméret,Motor,gumi,sportmotor,versenymotor,pályagumi,
2020. jún. 23. 11:08
1 2
 1/12 anonim válasza:
18%
A gyorsulása az autónak rosszabb lesz, a féktáv csökken, és a tapadás is nő. Azt hogy, miért mondhatta nem tudom..
2020. jún. 23. 11:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
Miért nem ott kérdezted meg és beszélgettél velük.
2020. jún. 23. 12:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 A kérdező kommentje:
Mert most gondtam úgy,hogy érdekel a dolog,akkor ott nem tartottam érdekesnek.
2020. jún. 23. 12:22
 4/12 anonim ***** válasza:
65%

#1-es: motorról van szó.


#Kérdező: Egészen más lesz a gumi geometriája, ha ennyivel nagyobbat teszel fel. Nehezebb lesz kanyarban bedönteni.

Arról nem is beszélve, hogy a szélesebb gumi autónál működik. A motorgumi felülete ívesen érintkezik az úttal, teljesen más. Ott inkább a guminyomás befolyásolja, mekkora felületen tapad.

Elég az a 180-as, teljesen felesleges szélesebbet raknod, ráadásul nehezebb lenne motorozni vele. Az enyém 150-es, arra is szoktak 160-ast rakni, de többen mondják, hogy nem jó vele. Hidd el, jól kitalálták azt a gyárban.

2020. jún. 23. 12:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 A kérdező kommentje:
Meg ez egy kérdezős oldal,azé.
2020. jún. 23. 12:23
 6/12 A kérdező kommentje:

köszi 4 es értem már,köszi az 1 es is kapott zöldet,tőlem

Neked milyen motorod van?

2020. jún. 23. 12:28
 7/12 anonim ***** válasza:
51%

Szívesen.

Suzuki GSX-F 600, 2000-es évjárat. Sport-túra.

2020. jún. 23. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 A kérdező kommentje:
Az jó Moci.
2020. jún. 23. 12:38
 9/12 dirtboy ***** válasza:
100%

Igen,hátránya lesz csak. Sok régebbi 1000res sport motornak is 180-as a gyári hátsó méret,az újabb bivaj erős gépeken van már 190-200as de az is inkább design mert egyébként nagyobb felület attól nem lesz hogy szélesebb a gumi.

A motor gumi ugye erősen ível,autónál más mert egyenes a felület ott a szélességgel nő a tapadási felület is,motornál nem.

Motornál a megfelelő gumi nyomással éred el a megfelelő tapadási felületet ami kb ugyan annyi 180-as guminál is mint 200asnál.

Az én motoromon pl 190-es a hátsó, de a kawasaki is elismerte hogy design miatt kapott 190-est nem a funkció miatt.

Ami még említhető hátrányként hogy nehezebb is döntogetni egyik oldalról a másikra,több utat kell megtennie szegélytől szegélyig.

Másik hogy szélesebb gumi nehezebb is,ergo nő a giroszkópikus hatás ami szintén nehezíti a döntögetést mert a gyorson forgó kereket nehéz bármely irányba elmozdítani,így dönteni is.

A gyári érték a legjobb főleg ha kanyarvadászkodsz.

2020. jún. 23. 19:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:

Most komolyan...

Leírom a motorom típusát, és lepontozzátok? Honnan jön ez a sok beteg fisz?

2020. jún. 23. 21:28
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!