Hogy lehet átépíteni egy régebbi mondjuk 1994-es toyota suprát automatáról kézire? (de más autó is lehet példa)
Figyelt kérdés
Inkább a műszaki része érdekel, hogy mit kell változtatni stb. Még más típus váltója is szóba jöhet. Át kell programozni valamit? Ha igen mit és mennyit? Persze nem gányolni, hanem hogy tartós legyen és össze legyen szinkronizálva tehát ne kelljen úgy dupla kuplungolni mint a nagyon régi autóknál.
A gyári kardán használható? Kell e valami "átalakító" hogy rámenjen másik váltó?
2020. jún. 17. 10:00
1/4 anonim válasza:
Felig offolom , hasonló téma van frissen a Totalcar video csatornán , technikai része sem egyszerű csak a sok milliós teljes beepítesi költség ami húzós .
2/4 D. Brasco válasza:
Ha van felesleges 6milliod az rms motorsport A-tól Z-ig megcsinalja.
Es valoban pár napos video van fent rola a youtubon
3/4 anonim válasza:
Szerintem van itt valami totalcar bérelte kérdező...
Sokadik alkalom, hogy olyat kérdez valaki, amire egy az egyben be lehet linkelni pár napos TC cikket/videót
4/4 anonim válasza:
Bemész a boltba, veszel hozzá, váltót, váltókulisszát, pedálsort, de még a gyújtáskapcsoló is más az automatákon mert nem mindegy hogy milyen fokozatban próbálod indítani. valszeg az ECU is más. minden mindennel összefügg, de nem lehetetlen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!