Automata váltós Opel corsa vagy suzuki (Swift, baleno). Melyiket ajánlanátok jobban?Maximum 400 000 ezerért. Vagy ti mit ajánlanátok?
Mind a kettő jó, amelyiket találsz ilyen árban.
Bolygóműves nem megy tönkre, ha meg igen 40 ezer egy másik váltó , legalábbis a Swiftbe ami a Balenoba is van.
Az Opel Corsa Easytonic váltója nem automata, hanem robotizált, ami legendásan problémás, tehát marad a Suzuki, mint lehetőség, de a 400ezres plafon miatt ott sem fogtok dúskálni a kínálatban.
Az sem igaz, hogy a Swift elpusztíthatatlan, a huszon-éves Swifteket már alaposan megrághatta a rozsda (kb ezeket kínálják 400 alatt, automata Baleno valószínűleg nincs ennyiért, esetleg még Wagon R, de az is ritka, Ignis , Liana kizárt)
Anyukád jobban jár, ha elsajátítja a kézi váltóhasználatot, mert erősen luxuskategória az automata váltó.
Főleg a fogyasztás, amit produkál az autó tőle.
Bnőm is folyton 4-500 körül nézeget olyan autókat, olyan tulajdonságokkal, hogy lassan hülyét kapok tőle.
#3#
Az automata váltó már régen nem luxus kategória, igaz nem 400ezerért, de 600-700 ezerért már elfogadható állapotú automata váltós autókat is lehet találni.
A gond inkább az a kavalkád, ami jellemzi a piacot, hogy az "automata" valójában mit is takar az adott autó esetében.
#3 már nem.
Easytronic a C Corsától van a B Corsaba még a bolygóműves egyszerű váltó.
Nem baj, szerintem felesleges dolog a manuális váltó, automata ezerszer jobb , ezt úgy mondom, hogy soha nem vezettem automatát, de alapból ha nem kell másra csak boltba akkor nem kell ezzel törődni.
Majd írd meg mi lett.
Ha már arra terelődött a szó, hogy melyiket milyen vezetni...
Én vezettem automatát is (2 év) és manuálist is (9 év).
Ha egyet kellene választanom és az idő legalább negyedében városon belül használnám, akkor részemről egyértelműen az automata lenne a nyerő, a kényelmi faktor szerintem tagadhatatlan. Ezen kívül, bár úgy gondolom nagyon jól váltok, szerintem az automata váltó sokkal biztonságosabb is, mert ha esetleg hirtelen jön elő a szükség váltani fel/le, azt megteszi az automata (pl. soha nem lesz probléma kigyorsítással elkerülni egy veszélyes szituációt, mert automata váltóval már ott sem vagy, mire manuálissal egyáltalán csak vissza-/felkapcsoltál).
Egyedüli autónak sport-célra is automatát választanék, de csak ha vannak váltókarok a kormányon és váltásnál durrog, illetve gyorsan vált (jelenlegi autómon dupla-kuplungos s-tronic váltó van, szerintem nagyon jó élményt ad). Ha egyidejűleg lenne egy másik autóm is, az manuális lenne (gated manual) a változatosság kedvéért.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!