Ha gyújtásnál világít az akkumlátor és az olajszintet jelző kanna, majd ha a motort beindítom akkor már nem. Ez nem jelent semmi olyat, hogy baj lenne az autóval?
Töltést, és olajnyomást jeleznek.
Mivel ezek csak járó motornál vannak (forgó alkatrészek biztosítják ezeket), ezért világít ha csak a gyújtás van rajta.
Így is van, tradicionális benzin/dízelmotorral szerelt autóknál, amíg nem megy a motor addig világít mindkettő, mert nincs olajnyomás és az akkumulátor sincs töltve. Ebből tudhatod, hogy a visszajelző működik. Ha nem világít, akkor rossz a visszajelző és javítani kell, különben nem fogod tudni ha nem tölt az aksi, vagy nincs olajnyomás.
Ha indítás után néhány másodperccel nem tűnik el az olajnyomás-jelző hiba, na akkor van jó nagy baj, mert a motor kb. fél perc alatt szétmehet.
Hibrid és start/stop-rendszerű autóknál alapesetben nem jön fel az olajnyomásjelző álló motor esetén (kivéve az első indítás előtt), mert elektromos motor forgatja, így nem függ a járó motortól.
Igen, ezzel semmi gond nincs. Gond csak akkor lenne, ha járó motornál jelezne valamelyik.
Például van olyan autó, amelyik beindításnál leteszteli az összes műszert, tehát felvillantja pár másodpercre az összes lámpát, az össze mutatót kitolja a maximumokig majd vissza alaphelyzetbe.
Le lehet pontozni a válaszomat, de miután annyira "P/P" volt a kérdés, csak ezt tudtam feleni.
Jah, hogy mi is az a P/P?
Primitív illetve Provokatív. :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!