Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Melyik 3,5t kisteher tudja...

Melyik 3,5t kisteher tudja még Master 2.3 kívül az 1millió km futást? Ugyan ilyen alacsony padlós és elsőkerekes?

Figyelt kérdés
2020. jún. 15. 00:51
1 2
 11/16 A kérdező kommentje:
Végül master III 2.3 lett, eddig nem bántuk meg. 8 litert eszik, nagyon jó kocsinak gondolom. Több emberrel beszéltem akinek ilyen van és mindenhol bontatlan volt még a motor (lánc is) és dícsérték. Daily kiesett a magas fogyasztás miatt, és 4-500e km körül a 3.0 verziónál a 4.hengernél a szelepek leszakadhatnak.. Ducato 2.3 pedig nem győzött meg. De ezek szerint ezek is tudhatják az 1millió km-t nem csak master.
2020. nov. 20. 11:56
 12/16 anonim ***** válasza:
100%
Semmi gond nincs a masterrel, ha ésszel használja az ember a világból kiviszi. Daily pedig tipikusan nem fogyaszt sokat, a teherbírása meg egyedi, fater nagy dolgokat hurcol benne, igaz C-re van vizsgáztatva, de nincs nagy fogyasztása, am 3.0-ás, szelep szakadása eddig nem volt. Nekem tetszik a Ducato, persze kinek mi jön be, van aki a sprinter kényelmét nem adná semmiért.
2020. nov. 20. 12:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/16 A kérdező kommentje:
3.0 van több motorváltozat gondolom, de ebben annyira nem mélyedtem el. Állítólag ha lánc nincs cserélve időben akkor lehet ez, plusz ha 4. henger mellett van az egr hűtő, e miatt is lehet. Sprinter is kiesett: rozsda miatt és főtengely kettészakad bennük már egész kis kmnél. Ducatoba mid van? 2.3 egyturbós? Szíjszakadás/átugrás volt már? Ha igen, lett valami baja?
2020. nov. 20. 12:22
 14/16 anonim ***** válasza:
71%

3.0-ással járok, semmi gondja nem volt eddig, megy mint a doxa. Bár soha nem hajtottam túl, hidegen nem tapostam, vigyázok rá, nem szeretem ha gyakran cserélik alattam a járgányt.


Ez a lánc szakadás érdekes dolog amúgy, mert nem hirtelen szakad a lánc, annak előtte már jóval hangja van, ha akkor kicserélik, soha nem fog szakadni.


Am dailyből egy 3000-es motoros verzió van, de ha vigyáznak rá, világból kivisz.


Am masterrel óvatosan, kolléga tavaly karambolozott vele, sajnos holtan szedték ki, pedig annyira nem is tört a Renault, szemre legalábbis nem látszott olyan hatalmas sérülés rajta, csak van egy gyenge pontja ahol beroggyan az egész és a sofőr oldalába agyon nyomja a sofőrt, ha pont ott kapja a karambol, elég gyakori pedig hogy ott kapja. Főnök 2 mastert ki is vonta.

2020. nov. 20. 13:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/16 A kérdező kommentje:
Hát igen, monjuk ezeknél pont nem a szakadás miatt lesz ez, hanem hogy elkezd nyúlni a lánc, sokan nem veszik észre, mert dízel és amúgy is hangos. De sok kisteher nem tud elmenni fél millió km-t se, ez meg ennyit tud simán, szóval akkor biztos, hogy jó konstrukció. Nálad mennyit fogyaszt? Master I,II nem volt a legbiztonságosabb, de III már jó ilyen téren, legalábbis akiket ismerek ők mind megúszták ebbe. 3 masterre 2010- írtad amúgy ezt?
2020. nov. 21. 08:39
 16/16 A kérdező kommentje:
Akkora erő érte a kasztnit, hogy megrogyott, meg egy fás ütközés, azért szokott okozni sérüléseket. Itt karcolásokkal megúszta a sofőr. Ķórházba se kellett vinni. De ez már Master III. [link]
2020. nov. 21. 09:10
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!