Milyen csöndes autót ajánlotok?
Swiftem van, háát, sokat kellene rákölteni.. meg kicsit tönkre tettem,váltanék. Anyának van egy Fiestája, az csendes, de olyan már van, nem kell kettő. Lényeg halkan duruzsoljon a motor, nem akarok senkit felkelteni vagy zavarni. Így is a kis varrógeppel (olyan hangja van a 8 szelepesnek ) kuplunggal indulok el az utcába.
Egyébként elektromos az álmom, de még 22 éves vagyok és arra pénzem.
Civicet néztem, de köztudott , hogy az első amihez hozzá nyúlnak az a kipufogó. 1.4 VAG konszern meg nem a legjobb motor.
Összeg legyen mondjuk 700 ezer átírás meg szerviz nélkül.
700 000 átírással.
Ez eddig kinek kerülte el a figyelmét? Annak, aki új elektromos autót akar tukmálni arra, akinek még fűtött garázsra sem telik?
Nóóórmális?
Fűtött garázsom lenne vagyis van is csak nincs kedvem naponta centizni, Skoda 120L -re lett méretezve a bejárat amikor jöttek a gázosok azok meg 10 cm-rel arrébb tették a szárazkapuba a csonkot, és már nem is lehet beparkolni hacsak nem terveztetjük át. Szóval a garázs adott. :D. Ha már tellik- nem telliknél tartunk.
Smart egy roppant aranyos autó.
H Astra nem csendes, szomszésnak olyan van. 7:50 -kor indul dolgozni. Fiestánk meg a ház előtt parkol és nem hallom , hogy pontosan mikor megy Anya vele dolgozni. :D
Nocsak új infó!
Kívülről legyen csendes, vagy belülről?
Hibridet lett volna alkalmam venni , csak nagyon zúg és az meg engem zavar, olyan mint egy akksis ventillátor a fülem mellett.
Bár azt meg a szomszédok nem hallanák. De már eladták a 2. generációs Priust 500 ezerért ,hagyaték volt forgolódtam miatta, de szopóroller is lehet, hiába Toyota. Elve nem 0w40 olaj volt benne hanem 10w40 , igen jól olvasod.
Nekünk is a 90-es évek elején épült a garázsunk, amikor még Ladánk volt. De nem úgy lett tervezve, hogy na mérjük csak le mérőszalaggal, mekkora is a Lada és ahhoz képest a lehető legkisebb legyen az alapterület. Hanem direkt úgy volt, hogy azért körbe lehessen járni az autót, lehessen mellette tenni-venni. Így most egy kombi K Astra is teljesen szellősen befér.
De azt is ismerem, amiről írsz. Régebbi garázssoron, meg társasházak aljában látok olyan garázsokat, amin elképedek. Ha az ember a jobb oldali falhoz áll közvetlenül, akkor is marad a bal oldalon kb 40 centi hely egy közepes méretű autónál is, hogy kiszálljon. Elöl is szinte érintőre kell venni a lökhárítóval a falat, különben az ajtót nem lehet becsukni. Klausztrofóbiásoknak nem ajánlott az ilyen garázs. :)
Egy relatív újabb benzines autó általában csendes kívülről is. Főleg ami még nem közvetlen befecskendezéses. A rendelkezésre álló pénzösszegből ilyet kellene keresni. G/H Astra pl jó alternatíva kompromisszumként. Akkor lehet pl hangos, ha már ki van kopva a twinport mechanika. Akkor valóban lehet dízelesen csattogós a járása. De vagy fel kell újítani, vagy olyat keresni, aminél még jó állapotú.
Azt ne várd, hogy villanyautó módjára hangtalan lesz! Egy belső égésű motor soha nem lesz olyan. De ezekből a jó állapotúak relatív csendesek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!