Szerintetek milyen lesz húsz év múlva az autópiac a kispénzű emberek számára?
Ma is készülnek olyan autók, amik akár 20-25 év múlva is használhatóak lesznek. Csak azt nem sokan veszik, mert azér' a pézér' mán lehet kapni nyócéves passzátot meg áhatost, osztán az mégiscsak nagyobb meg luxusabb meg csak hatvanezer van benne, éppen be van járatva, nyugíjas nímett orvosé vót, nem hajtotta, csak ótópályán.
Egyébként én úgy gondolom, 20-25 év múlva talán eljutnak odáig a kispénzű emberek (meg a nem kispénzűek is), hogy nem kötelező mindenkinek saját ötszemélyes, legalább négyméteres acélbódéban vitetni a hátsóját még a sarki közértbe is, hanem vannak más megoldások, amik egyszerűbbek, olcsóbbak és kevésbé ártanak a környezetnek.
1-es, szerinted humoros vagy?
Már rengetegszer olvastam itt a hasonló humoros stílusodat, nagyon gyenge.
Nézz tükörbe, aztán magadon röhögj, lenne mit....
"Viszont mondják hogy a mai autók már nem nagyon fognak 20-25 év múlva közúton lenni, így kiesik ez a része a piacnak, mivel nem lesznek öreg autók."
Akkora elcsépelt marhaságok ezek :)) Jobbak lesznek 20 év múlva a mostani új autók, mint a jelenlegi 20 évesek.
Azt mondják bérelni sokkal jobban megéri autót,mint venni. Nem tudom... Én inkább vennék egyet!
Sok embernek nincs pénze a ma kapható legolcsóbb új autókra,mert a legolcsóbb új autó is 3-4m forint. Manapság durva,hogy egy új autóba néhány ember nem kér klímát mert túl drága lenne...
Szerintem sokkal jobb megvenni egy autót megvigyázott állapotban mint újanon.
Persze egy használt autóra sosem lesz garancia egy újra viszont igen.
Én mindenképp használt autót vennék.
20 évvel ezelőtt meg azzal jöttek, hogy bezzeg a 20 évvel ezelőtti autók. Meg bezzeg a Lada meg a Trabant mert azt lehetett otthon is szerelni.
Akárhogy nézzük, az átlag autókat soha nem arra tervezték, hogy 20-25 évig fussanak, szóval ilyen alapon a mai autókat is lesz aki hajtani fogja még 20 év múlva is.
Az tény, hogy van egy alapvető drágulás úgy kollektíven a világban. Elég csak megnézni a telefonokat. 3-400 ezer forint, régebben egy 100+ ezres már drágának számított. De ugyanígy bármi. Az autók is 3-4 millióról indul a legolcsóbb új autó. Ennek megfelelően a használt is drágább. Ingatlanról ne is beszéljünk.
Valahol a legnagyobb gond az, hogy a magyar ember fizetése (főleg az egyre romló forinttal) nem igazán követi le a világ "drágulását".
#8 Ebben teljesen egyet értek veled. A kocsiknál is úgy van, mint ahogy ránk mondták a nagyszüleink, hogy "ezek a mai fiatalok". Csakhogy anno rájuk is ezt mondták az akkori öregek. Ez így van a kocsiknál is.
Például, több ismerősömnek van 2003 és 2005 közötti 5-ös BMW-je, tipikus huszonévesek a kifejezéssel, hogy "ezek még autók voltak nem olyanok mint ma". Hát visszaolvastam egy 2003-as cikket, amikor ezt a kocsit bemutatták, szinte mást sem csináltak mint szidták mint ahogy az új kocsikat manapság is. De az idő megszépít mindent, ez a kocsiknál is így van.
El kell telnie 10-15 évnek és rájön az ember, hogy ugyanúgy fog majd működni minden a mai új kocsikban is, mint most a 20 évvel ezelőttiekben feltéve, ha minden szervizt megkap a tulajtól időben.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!