Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Manapság a német vagy japán...

Manapság a német vagy japán gyártók vannak "előrébb" technikailag?

Figyelt kérdés

Kezd kikopni a tehetősebb réteg fejéből is a német autó mint fogalom, legalábbis aki értelmesebben áll a pénzéhez, és megnézi amit venni akar.

Motorosként nekem eddig Suzukim, és egy Yamahám volt megadtam nekik olajból szűrőből a legjobbat, amíg nálam voltak meg is hálálták a minőséget, pedig kergettem őket.

Pár évig motor nélkül tengődtem, és az autót is eladtam a helyére kellett valami pörgős fenntartható autó, egy 2014-es Mazdáról lecsúsztam, így egy 2010-es Civic-et vettem.

Gazdagék is észhez tértek, és városrészenként ha nézelődök látom hogy Hondát vagy Mazdát választanak.

Lehet csak véletlen, de kezdenek felfutni az újabb Mazdák is a használt autók között, ugyanis egy 2.0ás motorral szerelt húz mint az igásló, pörgethető, és nincs turbó.


Német autót sokan még mindig úgy vesznek hogy családon belül volt valakinek, azzal épp nem volt komoly gondja az évek alatt, és emiatt ajánlhatta a családban másnak is, egy friss jogsival rendelkezőnek elsőként az Opel, és Vw van a fejében.


2020. jún. 10. 22:54
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
78%
Egyik sincs előrébb már. Mindegyik úgy gyárt autót, hogy az első tulajt kiszolgálják és erre mindegyik gond nélkül képes. Ízlés kérdése csak. Itt Ausztriában, ahol élek, sok munkatársamnak van Mazdája, mindegyik azt mondja, hogy azt autó ugyanazt megadja, mint bármelyik német a kategóriájában, csak olcsóbb, ergó minek vegye meg ugyanazt drágán? Csak azért, mert más a neve meg presztízse van? Úgyhogy igen, már nincs igazán különbség a mai autók között. Mindegyik autó köbö ugyanolyan jó a saját kategóriáján belül.
2020. jún. 10. 23:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
17%
Japánok kb semmi ujdonságot, előremutatót nem hoznak, és korábban sem hoztak. A németek pedig olyan dízelmotorokat fejlesztenek ki, amelyek majdnem 200 lovasok, de 6 liter körül fogyasztanak, és csendesek is. Na ez a technikai haladás. Vagy pl Audikban a 3000res dízelek majdnem 300 lóval 7 litert esznek, csúcsminőségű beltér, mindenféle nagyon jó elektronikai cuccok. A japánok mit mutattak fel az utóbbi 15 évben pl?
2020. jún. 11. 00:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
93%

Kettes már írta de én is azt hoznám hogy azért a Volkswagen csoport dízel motorjai mérnöki szemmel szerintem megtudják a japánok szemeit is könnyezni. Ezzel szemben a sky active x sem éppen a faék egyszerűségéről híres. Ugyan ott mazdáéknál a stop startot is új szintre emelték.

De én nem mondanám egyik nemzetet sem hogy a másik előtt lenne technikailag. Szerintem elég egál a verseny

2020. jún. 11. 00:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
12%

Ja a németek azok tudnak.

Az egész világot átverték a Vw környezet technológiával.

Meg kigyulladó BMW-k.

Ott volt az Opel ami a világon először rohadt szét 10 évesen.

Ráadásul minek a 200 LE ha 130-at lehet menni.

2020. jún. 11. 08:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
66%

"Az egész világot átverték a Vw környezet technológiával."

Jaja, átverték durván. De azért boldogan használja többmillió ember a szóban forgó 1.6 és 2.0 CRTDI-ket, amik alig fogyasztanak, és nagyon jol mennek. De nagyon negatívan érintett mindenkit, hogy pár grammal több károsanyagot bocsájtott ki, ez aztán a nagy gond :))

2020. jún. 11. 08:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
#4 Ha már a rohadó Opelekről beszélünk, némelyik Mazdának még 10 év sem kell, annyi 10-15 éves Mazdát látni aminek már a fél ajtaja lerohadt, azon sem tegnap jelent meg a rozsda. Ja és én is láttam már égő Hondát, de az még nem azt jelenti hogy minden Honda tűzveszélyes.
2020. jún. 11. 09:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
100%
Talán a németek vannak egy kicsi kis előnyben, mivel a japán autógyártóknak inkább az a célközönségük, akiknek annyira nem számít a technológia és a kényelem/luxus. Például ott van a távvezérlésű parkolás, telefon segítségével guríthatod be a parkolóba a kocsidat anélkül hogy benne ülnék, a német prémiumok már használják vagy 5 éve a kicsi modellek kivételével. Vagy szintén ilyen az önvezető funkció (inkább csak sávtartónak mondanám mert városban nemigen boldogul), egyes német prémiumoknál lassan már 10 éve elérhető. És persze van még sok-sok szabadalmaztatott sajátos újdonság minden német prémiumnál, egy ezzel foglalkozó weboldalon utána tudsz nézni. De a japánok nem azért nem csinálnak ilyeneket mert nem tudnak, sokkal inkább nem az a célközönségük akiknek az ilyen extrák kellenének.
2020. jún. 11. 09:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
100%
Szerintem a japánok előrébb járnak, főleg a Toyota a hibrid technológiája miatt, ami jelenleg a legjobb megoldás. A napokban mentem több száz km-t egy RAV-4-el, falvakban 60-70-el, azon kívül 100-zal, 5,7 liter volt az átlagfogyasztás, azért ez egy 2500 köbcentis, 197 lóerős benzinmotortól több, mint jó. Meg náluk még annyira nem drasztikus a downsizing meg a tervezett elavulás, az Atkinson-ciklusú motorok 1 millió km-t is elmennek. Mondjuk én elfogult vagyok, a német kocsik sose jöttek be, a prémiumok tényleg csak arra jók, hogy 4-5 évig hiba nélkül elmennek, ezért alkalmatlanok nekem pl, aki legalább 15 évre tervez egy kocsival. De mindegyik gyártónak megvannak a célközönségei, eldönthetik az emberek, hogy mi a fontos nekik.
2020. jún. 11. 11:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
52%
#8 ma már a németek kocsiknál alap felszereltség az enyhe-hibrid megoldás.
2020. jún. 11. 12:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
85%

Nálunk már a rokonságban és a kollégák közül is szinte mindegyik megszabadult, eladta a német autóját.

Vw, Opel, BMW-t és vett helyette más gyártmányt.

Japán , francia és koreait vettek, sőt én magam is lecseréltem.

2020. jún. 11. 13:06
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!