Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Évezred környéki Mercedesek...

Évezred környéki Mercedesek miért rozsdásodnak ennyire?

Figyelt kérdés
A 90-es évek végi és 2000-es évek eleji Mercedesek miért ennyire hajlamosak a rohadásra illetve miért ennyire silány minőséget alkalmaztak a beltérben is? Talán spórolni szerettek volna és ezen akartak vagy mi miatt "fekete bárányok" ezek a márkán belül? Gondolok itt főleg a W210-es E-osztályra és a W220-as S-osztályra. Pedig egyik konkurenciánál sem jellemző ebben a korosztályban ez az extrém mértékű rohadás, sem a BMW-nél de főként nem az Audinál. Valaki esetleg tudja erre a választ, hogy miért sikerültek így félre ezek a modellek?

2020. jún. 7. 22:18
 1/10 anonim ***** válasza:
85%

Sporolás és üzlet.

Sporoltak az anyagon, és a védelmen, ez ugye úgymond kézzelfogható megtakarítás, főleg mikor 100.000-res számban legyártott autóról van szó, akár egy minimális sporolás si hatlamas pénzeket hozhat.


Másrészt üzletileg kitalálták azt is, hogy ha úgymond tartósra gyártják a kocsikat, akkor nem fogják lecserélni az autóikat az emberek, egy autógyárnak meg ez a lényeg, hogy lehetőleg a garanciális időt kibírja, de utána vásároljon újat az ember, az nem jó ha 30 évig ugyanazt hajtja.

2020. jún. 7. 22:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
76%

1es le is írta az összes sztereotípiát.

A valóság az, hogy áttértek egy új típusú festékre, ami nem is volt sokkal olcsóbb, akkor jó ötletnek tűnt. Sajnos nem tudták, hogy néhány év alatt baktériumok telepednek meg ebben a festékben (komoly), és a rozsdásodás is megindult keményen.

Hamar észrevették a problémát, pl a nagyon késői szériás W210esek abszolút jó választások (egy 220 CDI vagy 320 CDI nagyon jó választás lehet, és van olyan megbízható, mint akármi más.) Egyébként nagyon rászálttak erre a modellre az emberek, de nehogy azt hidd, hogy az agyonistenített W124es bármivel is jobb, azok is full rozsdásak mind, csak még rosszabb, mint a W210, mert a W124 belülről rozsdázik sokszor.

2020. jún. 8. 07:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 D. Brasco ***** válasza:
80%
Egeszen pontosan egy vizbazisu festekre tertek át az oldoszeres helyett,amiben valoban elszaporodott egy bizonyos bakterium ezert az iszonyatos rozsdasodas
2020. jún. 8. 08:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
85%
Sajnos nem sztereotipia, mivel ezt a cég is elismerte lényegben, 4-5 éve pont erről volt egy német nyelvű cikk valahol, lehet sikerül előkeresni.
2020. jún. 8. 08:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
30%

Amilyen jó hírneve volt régen a NÉMET autóknak, ez mára pont fordítva lett.

Ezek lettek a legrosszabb minőségben gyártott autók.

2020. jún. 8. 08:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 A kérdező kommentje:
#5 az elmúlt 10-15 évben bőven javítottak a minőségen a német prémiumok, a 90-es évekre volt jellemző a hanyagság mind minőségben mind gyártásban.
2020. jún. 8. 09:28
 7/10 A kérdező kommentje:
Amúgy nem feltétlen csak a rozsdásodásra értem, ott volt például az S-osztály légrugó-ügye, csak egy példa a sok közül.
2020. jún. 8. 09:34
 8/10 anonim ***** válasza:
68%

A légrugó akkor még egy kiforratlan technika volt, de a Mercibe valami nagyon különlegeset akarta légrugóból, sajnos ez lett belőle. Lásd első generációs Audi A6 Allroad, kategóriateremtő modell, azokban is szinte kopó alkatrész a legrugó és kompresszor (annyira kár, hogy a SUVok terjedtek el ezek helyett).

Egyébként én jártam jó W210es Mercivel, nemcsak képen láttam. Mindent lehet mondani rá, csak azt nem hogy szar. Igazi Mercedes, olyan mint egy tank, nagyon minőségi cuccok voltak benne. Imadtam.

2020. jún. 8. 10:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 A kérdező kommentje:
#8 csak sajnos az a baj, hogy nagyon ritka ma már egy-egy jó állapotú példány ezekből.
2020. jún. 8. 11:32
 10/10 anonim ***** válasza:
71%

Hát igen, szomszédomnak van egy E230 benzines, van benne kb 150 ezer km (3 éves kora óta nála van az autó, szinte egyáltalán nem használja). Csak akkor nem volt garázsban az autó, ha szökőévente ezzel ment el valahova néhány napra. Ehhez képest teljesen rozsdás már minden küszöb rajta.

Másik ismerősnek van egy facelift utáni E220 CDI, több mint 10 éve nála van, és mai napig főállasú autó, rengeteget megy, és ritkán van garázsban. Egy szem rozsda sincs rajta, nem is olyan régen néztük át együtt. Mint írtam, az utószériás W210ek sokkal jobbak. Lehet ez utóbbi át is volt fényezve egyszer, nem tudjuk, de akkor is.

2020. jún. 8. 13:25
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!