Cross Motort szeretnék vásárolni, de mivel kezdő vagyok ide fordultam segítségért. Először is 125,250,300 vagy 450ccm motort érdemes elsőnek venni? Kétütemű legyen vagy 4? Milyen márkájú legyen? 1.000.000ft a maximum amit ki szeretnék adni a motorra.
2T ből 125, 4T-ből pedig 250!
2T-t kb fele annyiból lehet fenntartani mint egy 4T-t. Viszont utóbbi kezesebb, míg a 2T agresszívabb.
3+
Minden cross motor most lett felújítva, tehát ha veszel egyet valószinűleg nem éli túl a szezont tényleges nagyobb javítás nélkül.
Nekem a Honda Cr 125 blokk felújításának anyagköltsége 2 éve karcolta a 200000et, úgy hogy 30-40% kedvezményem volt. Munkadíj nem volt mert én csináltam... (Viszont a motorokat mindenki szereli, ami meg is látszik rajtuk. Amikor az eladó azt mondja ő csinálta, csak rá kell kérdezni az autóját is szereli e. Ha nem akkor csak tákol. Én a sajátomon a karosszéria javításon kívűl mindent szakszerűen megcsinálok) . A felújítás nagyjából: dugattyú, hajtókar, csapágyak, szimeringek, és a kuplung cseréből állt a sallangokkal együtt.
Haverom suzuki rmz 250 je majdem 600000 volt anyag költségbe. Kb ugyan azok lettek cserélve. Csak itt kellenek szelepek, vezérlés stb pluszba.
Az hogy a 2t többet eszik, ezt a különbözetet soha nem hozza be. Mire lehasználsz 3 vagy 4 dugattyút egy 2tvel megint teljes felújítás következik. Üzemórába kb a 4t se tud többet azonos felhasználás mellett.
Egy 2t dugattyú csere kb 40-45000 anyagba. A 4t nek meg a szelepeit kell cserélni mert elégnek egy idő után.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!