Első kocsimat szeretném felújítani és nem tudom mennyi lenne. Mire számítsak? Nem sok helyen találtam ár Ajánlatot.
Sziasztok!
Na szóval nemsokára meg lesz a jogsi minden és az első kocsim ami egy BMW E46 320CI 2002 eleje fel szeretném újítani, gondolok itt komplett külső festés belső rendbe rakása(üléseket újra húzni,könyöklőt úgy szint kormány az másik lesz benne meg persze ajtó kárpit és az oszlopok)
És nem igazán találok semmilyen ár ajánlatot hogy mégis mennyi lenne példa képpen egy TopasBlau metál full külső festése.
Ugyan ezek vannak az ülésnél is ott se találtam hogy 2 db komplett fűthető bézs combtámaszos ülés restaurálása szivacs cserével(400 ezer van a kocsiba kell bele) mennyi lenne és mivel még van egy kis idő ez miatt nem szeretnék minden céget felhívni.
Aki esetleg jártas ebben a szakmában és szívesen tudna mondani egy két árat azt megköszönném.
Az ilyen árajánlatokat nem teszik ki "csak úgy" a netre. Ugyanis nincs két teljesen egyforma munka. Sokkal pontosabb információkat kapsz, ha személyesen érdeklődsz egy fényezőnél, és egy kárpitosnál.
Jah' és szerintem nem felújítani akarod, hanem felújíttatni.
Nagy különbség!(főleg pénzben)
Átvertél kérdésedben.
Te nem felűjíTANI, hanem felújíTTATNI akarod/szeretnéd.
Mivel minden műhely saját árakkal dolgozik, kitől vársz konkrét választ?
Ilyenekre nem fogsz így ajánlatot kapni. El kell vinni egy szakihoz (vagy többhöz) és ajánlatot kérni...
A komplett festés 400.000-től indul, és ez az alja. Ennyit futott hulladékot valószínű még lakatolni is kell, szóval csak több lesz. Beltér meg a csillagos ég. Mit akarsz pl az oszlopokkal, behúzatni azt is bőrrel?
Aztán a 400.000-et futott hajtáslánccal mi lesz?
Ezt a mókát 1 millió nem takarja be. Tehát ez az autó anyagi csőd. Nem érdemes megvenni. Ha ennyi pénzed van, keress egy értelmes darabot.
Ha hibátlan, rozsdamentes a kasztnid, akkor 500e minimum egy normális fényezés, ennél több lenne csak az ülések rendberakása, egyéb kárpitokkal csak a belső bőven 1 millió felett lenne.
Amiből te valóban normálisan megcsinálod, abból a pénzből újat veszel.
Lehet nem igy van, de en ebbol egy kis kezdeti lelkesedest szimatolok.
En is ezt ereztem az elso autom elott, hogy tokeletesen rendbe fogom tenni, aztan szembesultem a valosaggal.
Egy komplett fenyezes 500ezer es egy millio kozott, egy komplett ules ujrahuzas 200-300 ezer, kormany, konyoklo, valto, ujraborozese alulrol 100ezer.
Egy felujittatasba bele szoktuk szamolni a muszaki reszt is. Komplett futomu kb 250ezer kornyeke, motor tomitescsere 400-500ezer, alvazvedozes kb 60ezer.
Szoval ez eleg sok es alapszabalybak szoktunk mondani veteraon korokben, hogy nem ujitunk fel semmit amit nem kell, egy e46 persze mar leragott dolog de nincs meg kozel se ahoz, hogy ujittgatni kene, ha meg igen akkor borzalmas allapotban van.
Ha ezeket osszeadod es hozzateszed az auto vetelarat akkor mar vehetsz belole egy ugyan ilyet de patika allapotban.
Restauralni csak ugy eri meg, hogy te csinalod, es elvezed, vagy van rengeteg penzed es gyujtemenybe tervezed a darabot vagy eladasra csinalod meg.
E46-ok nem annyira rohadnak.. csak a taposó főleg a sarkoknál,és a gumidugók körül, küszöbre nem annyira jellemző,de nyilván meg kell nézni azt is..
Telifény 4kilóról indul, és ebben nincs benne a szétszedés összerakás, ami kb külön szakma/ember, + kiüvegezés, tréler, patentok, tömítők, ragasztók akármi.
És akkor erre jön rá a futómű, hajtás, fékek ha rosszak. szóval a fenti 700-1milla saccolás nagyjából helytálló indulóösszegnek. ha a motor-váltó is kijön akkor meg egy százas még pluszban kábé.
Hagyjuk már ezt az újat vegyél dolgot.
Miért fáj ennyi embernek ha valaki egy öreg de jó állapotú kocsival akar járni?
Van pár 25+-os japánom. Dobjam ki őket mert valakinek nem tetszik? Mutasd meg hol lehet az adott modellt ÚJban megvenni.
Nem azzal van a baj hogy jó állapotú, de öreg autóval akar járni, hanem azzal hogy azt sem tudja mivel jár fenntartani egy autót (akár csak tankolni...), de olyan tervei vannak amit nagyon kevesen engedhetnek meg maguknak.
Én ugyanígy álltam hozzá több mint 10 éve, de vissza kellene térni a való életbe.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!