Ha nagyon magas a kompresszió, az okozhat hidegindítási problémákat?
Figyelt kérdés
Van egy 50-es motor, 100-as henger van rajta 50-es hengerfejjel. "hidegben" ( kb 20 fok) szinte lehetetlen beindítani, a gyertya nedves marad, pedig van szikra. Lehet a magas kompresszió miatt még alacsonyabb hőértékű gyertya kéne bele? Ha sikerült beindítani, utánna szépen megy, de ha leállítom, utána már 5 perc múlva nem lehet indítani.
Kérlek ne gyertek azzal hogy ki fog kukucskálni a hajtókar, 110 esbe való főtengely és hajtókar van benne, vállalom a rizikót. Az a kérdés hogy miképpen lehet kiküszöbölni a hidegindítási problémákat.
2020. máj. 23. 15:15
A kérdező szavazást indított:
Egy hülye 🌳sz vagy hogy 50-es hengerfejet raktál rá..
Te dolgod, de szívesen adok tanácsot ha tudok
Na menj a 🌳szba!
3 szavazat
1/4 anonim válasza:
AZt úgy lehetne megcsinálni hogy nem össze kókányolod, hanem akkor ami össze való azt teszed rá.
2/4 anonim válasza:
100as hengerre 50es fej. Na menj szépen aludni Pistike.
3/4 A kérdező kommentje:
Péter vagyok, nem István!
Szerintem a kérdés adott. Alapból 8 as a sűrítése, szóva most se olyan magas..
2020. máj. 26. 07:59
4/4 A kérdező kommentje:
Nem ér bele a dugattyú, és 2 hengertalp tömítés van alatta,
2020. máj. 26. 08:00
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!