Mi lehet a probléma az autónál?
Figyelt kérdés
Van egy Renault Megane 1 classic 2000 gyártású, 16v, 1.6, K4MA700 tipusú motor, a probléma az lenne, hogy a motor fedél allatt ott ahol a négy gyertya tekercs és a gyertyák vannak, tiszta olaj már elég rég így néz ki, indulni könnyen indul, nincs probléma az indulással, az alapjárat is szépen megy. Egy pár nappal ezelőtt kivettem a gyertyákat és kompresszió tesztet végeztem, a kompresszió elég jó vélemenyem szerint 1-16 bar; 3-16,4 bar; 4-16 bar a negyediket nem sikerült vizsgálnom mert nem birtam a tekercset levenni a gyertyáról mert a csavar feje (torx) nem fog, nem birtam kicsavarni, a kérdésem az lenne, hogy ha 4 gyertyát nem sikerült kivenni, ez befolyásolya a kompresszió tesztet a másik 3-at illetően? Mikor levettem a tekercseket (még a gyertyákat nem vettem ki csak a tekercseket a gyertyákról) a 3 gyertyárol, az 1 és a 3 gyertyánál tele volt olajjal a negyediknél száraz volt, mitől került oda olaj mert tudomásom szerint nem szabad olaj jusson oda, gyűrűk kopottak vagy a motor fedél garnitura vagy a szelepszár szimeringek lehetnek a probléma okozója?2020. márc. 27. 17:19
1/2 anonim válasza:
Ennek fuss neki mégegyszer.
"motor fedél allatt ott ahol a négy gyertya tekercs és a gyertyák vannak, tiszta olaj már elég rég így néz ki"
2/2 anonim válasza:
Te tudod, hogy mit beszélsz, vagy csak úgy írogatsz? :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!