Suzuki LS 650 Savage jó motor?















nekem nemtettszik:
1. ha már olyan cruiseresen néz ki, akkor mért nem V-motor?
2. ha 650es a motorja, akkor a teljesítménye mért kisebb, mint egy 250 esé?
3. csak 27 LE, és 127km/h a vége
4. négy sebességes váltó
5. kicsi a tank.
.
.
.
nekem nem tettszik. inkább valami jó kis naked-bike. az SV, vagy a GLADIUS nekemis jobban tettszik.










Na azért az előzőek mondtak jó pár hülyeséget:
- 1986-1992-is gyártották 4-sebességes váltóval, utána 5-össel.
- Nem 27LE, hanem 33. Ez is csak a gyári nem túl levegős kipuval és a gyárilag szegényre állított benzin-levegő arányú karbibeállítással (a károsanyaglimit miatt).
- Ne hasonlítgassátok a teljesítményét egy 250-es MZ-hez (ami csk 19LE), mert ez azért hiába kevésnek tűnik sokkal több annál.
Míg a 2ütemű MZ-t pörgetni kell, hogy leadja a teljesítményét, ez a 4-ütemű gép már alacsony fordulaton is nyomatékból húz. Dombon fel két személlyel is.
- A bölcső váznak és az alacsony súlypontjának köszönhetően sokkal stabilabb is mint a fennt említett szoci vas, de a 350-es Jawak-nál is nagyságrenddel stabilabb a futása (én olyanról nyergeltem át rá).
- A végsebessége 145 körül lehet, de folyamatos 90-100-nál érzi magát jól, ez a gép kényelmes nézelődős utazásra van kitalálva, nem sietségre.
- 176cm-es magasságommal már 120 km után már éreztem, hogy jó lenne rá egy kicsit előrébb tolt lábtartó.
- Könnyű gép teletöltve sincs 200kg. Kezdőknek ideális.
- A hátsó kerék fékezésnél viszonylag könnyen blokkol, poros/nedves úton induláskor, kanyarból kigyorsításkor könnyen kipörög, szoci gépek után ezt nehéz volt megszokni.
- Egyszerű vas (egyhenger, léghűtés, semmi felesleges bizbasz), könnyű és olcsó karbantartani, nem eszik sokat.
- gondozást nem igénylő szíj-hajtása van, sokak 50-60ezer km-t lehúztak egy szíjjal.
- A-korl.jogsival vezethető.
Öszességében, ha a méreteidnek megfelel (nem vagy 120kg/190cm) akkor jó választás.
Ha nagyobb darab vagy, vagy sokat túráznál asszonypajtással+sok motyóval, akkor egy V2-es jobb választás (Harley Spori, 600-as Shadow vagy 800-as Intruder), de jóval drágább is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!