Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Suzuki LS 650 Savage jó motor?

Suzuki LS 650 Savage jó motor?

Figyelt kérdés
Menetteljesítményre, kényelemre lennék kíváncsi.
2010. júl. 30. 01:11
 1/5 anonim ***** válasza:
41%
sztem a suzuki gladius sokkal jobb, legalábbis nekem jobban bejön bár enm vagyok suzuki párti, de ha vennék choppert akkor egy 1000es a minimum
2010. júl. 30. 13:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
100%
Hajdúnánási Rebels találkozón volt egy, mocskosul jól szólt... De inkább valami motoros fórumon érdeklődd meg ezt...
2010. júl. 30. 16:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

nekem nemtettszik:


1. ha már olyan cruiseresen néz ki, akkor mért nem V-motor?


2. ha 650es a motorja, akkor a teljesítménye mért kisebb, mint egy 250 esé?


3. csak 27 LE, és 127km/h a vége


4. négy sebességes váltó


5. kicsi a tank.


.

.

.

nekem nem tettszik. inkább valami jó kis naked-bike. az SV, vagy a GLADIUS nekemis jobban tettszik.

2010. aug. 2. 11:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
46%
Biztos kezdőknek szánták ( csak h elmondhassa h 650es motorja van)tartósnak tervezték és igénytelennek stb de azért elég gyenge. 250es MZ majdnem ennyi LE és végre is megy ennyit kb.
2010. aug. 2. 13:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
100%

Na azért az előzőek mondtak jó pár hülyeséget:

- 1986-1992-is gyártották 4-sebességes váltóval, utána 5-össel.

- Nem 27LE, hanem 33. Ez is csak a gyári nem túl levegős kipuval és a gyárilag szegényre állított benzin-levegő arányú karbibeállítással (a károsanyaglimit miatt).

- Ne hasonlítgassátok a teljesítményét egy 250-es MZ-hez (ami csk 19LE), mert ez azért hiába kevésnek tűnik sokkal több annál.

Míg a 2ütemű MZ-t pörgetni kell, hogy leadja a teljesítményét, ez a 4-ütemű gép már alacsony fordulaton is nyomatékból húz. Dombon fel két személlyel is.

- A bölcső váznak és az alacsony súlypontjának köszönhetően sokkal stabilabb is mint a fennt említett szoci vas, de a 350-es Jawak-nál is nagyságrenddel stabilabb a futása (én olyanról nyergeltem át rá).

- A végsebessége 145 körül lehet, de folyamatos 90-100-nál érzi magát jól, ez a gép kényelmes nézelődős utazásra van kitalálva, nem sietségre.

- 176cm-es magasságommal már 120 km után már éreztem, hogy jó lenne rá egy kicsit előrébb tolt lábtartó.

- Könnyű gép teletöltve sincs 200kg. Kezdőknek ideális.

- A hátsó kerék fékezésnél viszonylag könnyen blokkol, poros/nedves úton induláskor, kanyarból kigyorsításkor könnyen kipörög, szoci gépek után ezt nehéz volt megszokni.

- Egyszerű vas (egyhenger, léghűtés, semmi felesleges bizbasz), könnyű és olcsó karbantartani, nem eszik sokat.

- gondozást nem igénylő szíj-hajtása van, sokak 50-60ezer km-t lehúztak egy szíjjal.

- A-korl.jogsival vezethető.

Öszességében, ha a méreteidnek megfelel (nem vagy 120kg/190cm) akkor jó választás.

Ha nagyobb darab vagy, vagy sokat túráznál asszonypajtással+sok motyóval, akkor egy V2-es jobb választás (Harley Spori, 600-as Shadow vagy 800-as Intruder), de jóval drágább is.

2011. jún. 5. 20:34
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!