Hogyan kell beállítani az adagolót?
Van egy régi 1.7 f astrám amin adagoló volt cserélve nem régiben de nem sikerült a szerelőnek beállítania háromszori próbálkozás után se.
Kerestem másokat de senki nem vállalja el, azt mondják nincs már hozzá célszerszámuk.
Az autó amúgy nagyon jó állapotban van és amúgysincs pénzem másikra tehát megpróbálnám én beállítani magamnak fülre meg méregetve majd a fogyasztást.
Vezérlést le kell hozzá bontani? Vagy az adagoló fogaskerekét kell fellazítani?
Alapból van műszaki affinitásom, tehát az inkább hozzá se nyúlj meg vegyél másik autót válaszoktól kérlek kíméljetek.
Előre is köszi!
Az igen.
És a szerelőmágus legalább jelre rakta az adagolót, vagy nem tudni?
Ha már legalább jelre van rakva, onnantól kezdve előtöltést kéne állítani, (3 darab M8-as csavar) órajelnek megfelelően előtöltést adsz.(minél nagyobb, annál jobban csörög alapjáraton)
Viszont nem szabad nagy előtöltéssel használni, mert megkotlik a hengerfej tőle, gátrepedt lesz.
Azon túl van még 2 fontos csavar az adagolón, egyikkel az alapjáratot állítod, másikkal dúsítasz.
Amúgy minek cseréltek adagolót, Lucas volt előtte rajta?
Lucas volt rajta igen, de annak széthullot a belseje, meg deformálódott a háza is.
Elméletileg jelen van minden, de ezt majd holnap leellenőrzöm.
A 3db M8-ast megtudom lazítani anélkül hogy a vezérlés elmászna?
Persze, de egy 19-es kulccsal rögzíteni kell az adagoló tengelyét, mert nálam volt, hogy átugrott pár fogat a vezérlés, mert laza volt a vez.műszíj.
Sajnos el lehet elég sokat szórakozni egy adagoló beállítással.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!