Hogy működik a sebességváltók kapcsoló egysége?
Figyelt kérdés
A modernebb kapcsolószekrények már nem a régimódi mechanikus megoldással működnek(tudjátok amikor a váltókarral mechanikusan tologatod a gyűrűket)Na arra volnék kíváncsi hogy a modernebb kapcsolóegységek hogyan működnek.Olvastam valahol hogy pneumatikus vagy hidraulikus hengerekkel.De ha van másfajta arra is kiváncsi vagyok és örülnék neki ha valamennyivel pontosabb informatívabb választ kapnék.Most leginkább a kézi váltók érdekelnek de ha tudod az autómata kapcsolóegységet és leírod nem haragszom meg.:))#működés #Kapcsoló egység
2020. máj. 18. 19:08
1/2 crudy válasza:
A manualis ugyan ugy mukodik, rudazattal vagy bowdennel tologatod a villakat.
Na az automata az mas. Van bolygomuves, cvt, dupla kuplungos, robotizalt. Talan ennyi. Persze van millio fantazianev mint steptronic, multitronic, dsg de a mukodesi elv hasonlo. Ezekrol meg vikipedia cikket is talalsz, olvasgass ha erdekel a tema.
2/2 anonim válasza:
Nem tudom mit értesz te modernebb kapcsolószekrény alatt, de egy mai manuálban pontosan ugyanúgy történik minden, mint 30 évvel ezelőtt. Hidraulikus csak a kuplung lett.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!