Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A 4 ütemű Trabant mivel volt...

A 4 ütemű Trabant mivel volt modernebb?

Figyelt kérdés
Mármint olyan értelemben kérdem, hogy egyértelmű, 4 ütemű motor volt benne, de hogy ezen kívül volt-e más fejlesztés rajta vagy lényegében csak a motort cserélték, és ugyanaz minden más mint a 2 üteműek esetében?

2020. máj. 14. 02:15
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
100%
Más volt a motor, a díszrács, a műszerfal, a hátsó lámpák, nyilván a váltó is, és a felnik, a kipufogó, stb
2020. máj. 14. 06:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
79%
Hú,
2020. máj. 14. 06:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
82%

Érdemi változás ezen kívül nem volt.

Csak más a design.

2020. máj. 14. 07:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
100%
Automata szivatója volt, asszem a 2T-ben csak dobfék volt, a 4T előre már tárcsát kapott. Más volt a motorháztető, hűtőrács, hátsó lámpa, műszerfal. Aztán kb. ennyi.
2020. máj. 14. 07:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
68%

Ja meg a kasztni anyaga,

Papír,pozdorja & lemez.

2020. máj. 14. 08:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 Majatom ***** válasza:
100%
Nekem volt mindkettő. Előttem már leírtak pár dolgot. Annyit tennék hozzá, hogy mivel ebben már 4ütemű vízhűtéses motor volt, így volt benne érezhető fűtés, a 2ütemű léghűtéses, abban csak valami fűtés szerű utánzat volt, ami a motorról meleg levegőt vezetett az utastérbe, de nem volt külön ventilátorja, így nem túl jó hatékonysággal működött. A 4 üteműben már padlón volt a váltókar, a 2ütemű meg kormányváltós volt. Meg ha jól emlékszem a 4üteműben már autómata biztonsági öv volt, a 2üteműben biztos vagyok, hogy az nem, ott csak félre lökted az üvet, vagy felakasztottad, ha nem felejtetted el. A 4üteműben már volt üzemanyagszint jelző, a 2üteműben csak egy műanyag pálca, ami be volt jelölve literenként, és te dugtad bele a tankba, ha kiváncsi voltál, hogy mennyi benzin van még benne, viszont volt egy kar, amivel át lehetett váltani a vésztartalékra, mert a tankban volt egy külön elrekesztett rész, amiből csak átváltás után fogyott a benzin. A 2üteműben nem volt tolatólámpa, a 4üteműben már igen egyik oldalt.
2020. máj. 14. 13:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
100%
És a 2T, negyedikben szabadon futott
2020. máj. 14. 13:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a válaszokat. :)
2020. máj. 14. 18:06
 9/11 anonim ***** válasza:
100%
A 4 ütemű teljesen más a 2 üteműhöz képest. Sokkal autószerűbb, minden jobb rajta egy kicsit. De pont emiatt nem is adja át az igazi trabis életérzést.
2020. máj. 14. 21:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
100%

AZ 1.1-es a 601-estől örökölte a főbb formavilágot (mert sietni kellet a másfél év alatt a lehető legtöbb 1.1-est eladni, új formát nem volt idő megtervezni.)

Az alváz többé-kevésbé még felismerhető.

A tank a motortérből átköltözött a csomagtér alá (egy pöttyet biztonságosabb)

A rugók lemez-lemez vagy lemez-tekercsről tekercs-tekercs konfigurációra váltott.

Az első felfüggesztés MacPherson rendszerű lett, így szélesebb lett a nyomtáv. Ehhez igazították a hátsó nyomtávot is. A kocsi ezzel stabilabb lett.

A motortér tető Duroplast helyett acéllemezből készült.

A motortérbe a 600cm3-s kétütemű kéthengeres helyett egy 1043cm3-s négyhengeres, négyütemű (Volkswagen LICENSZI) vízhűtéses motort raktak. Így a házi munkák, mint a gyertya csere ellehetetlenült.

A váltó a kormányoszlopról a padlóra költözött és az műszerfal is frissült.

A hátsó lámpák átrendeződtek, és alapból bekerült a fészekbe egy tolatólámpa és egy ködlámpa.

A lökhárítók fekete műanyaggá változtak.


Kb ennyi. Egy-két kisebb egyéb módosítást is észre lehet venni, de ahhoz be kell ülni és menni vele.

2020. jún. 3. 13:16
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!