A 4 ütemű Trabant mivel volt modernebb?
Érdemi változás ezen kívül nem volt.
Csak más a design.
Ja meg a kasztni anyaga,
Papír,pozdorja & lemez.
AZ 1.1-es a 601-estől örökölte a főbb formavilágot (mert sietni kellet a másfél év alatt a lehető legtöbb 1.1-est eladni, új formát nem volt idő megtervezni.)
Az alváz többé-kevésbé még felismerhető.
A tank a motortérből átköltözött a csomagtér alá (egy pöttyet biztonságosabb)
A rugók lemez-lemez vagy lemez-tekercsről tekercs-tekercs konfigurációra váltott.
Az első felfüggesztés MacPherson rendszerű lett, így szélesebb lett a nyomtáv. Ehhez igazították a hátsó nyomtávot is. A kocsi ezzel stabilabb lett.
A motortér tető Duroplast helyett acéllemezből készült.
A motortérbe a 600cm3-s kétütemű kéthengeres helyett egy 1043cm3-s négyhengeres, négyütemű (Volkswagen LICENSZI) vízhűtéses motort raktak. Így a házi munkák, mint a gyertya csere ellehetetlenült.
A váltó a kormányoszlopról a padlóra költözött és az műszerfal is frissült.
A hátsó lámpák átrendeződtek, és alapból bekerült a fészekbe egy tolatólámpa és egy ködlámpa.
A lökhárítók fekete műanyaggá változtak.
Kb ennyi. Egy-két kisebb egyéb módosítást is észre lehet venni, de ahhoz be kell ülni és menni vele.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!