A "normál" alatt azt értem, hogy átlagos méretű, szenán vagy kombi.
Tehát miért nem gyárt például egy "ellenfelet" a C Merdecesnek, 3-as BMW-nek vagy A4-es Audinak? Miért csak kicsi autókat mint a Swift és SUV-ra hasonlítókat mint a Vitara?
Talán nem lenne más kategóriákban esélyük? Szerintem a Suzuki célközönsége elsősorban az, aki olcsó és kicsi autókat szeretne venni, de nincs igénye a mai technológiákra.
Talán ez lehet az oka annak, hogy csak ilyen autókat gyárt a Suzuki?
Ez teljesen igaz, hogy egy általam említett szegmensbe fejleszteni kocsit nem kis összeg lenne, és az sem biztos, hogy megérné-e nekik.
2020. máj. 11. 17:35
12/20 anonim válasza:
Hát elég vicces lenne, ha mindenki az Audi A4 ellenfelét akarná gyártani. Így is drágák az autók, inkább legyenek hétköznapi, nem csak dúsgazdag emberek számára megvehető új autók is.
2020. máj. 11. 17:48
Hasznos számodra ez a válasz?
13/20 A kérdező kommentje:
#12 igen, ez így jó, csak van olyan márka, amely ilyet is, olyat is gyárt.
2020. máj. 11. 18:12
14/20 anonim válasza:
És melyik az a márka, amelyik sikeresen tud gyártani drága és olcsó autót is? Mert a legtöbb esetben az egyik mindig csak erőlködés, például a Citroen esetében a DS márka erőltetése. Egyedül a VW tudja csinálni profi szinten ezt, de ő másképp hívja az autókat, van Seat, VW, Audi, Bentley, mind elkülönítve egymástól. Meg a VW-nél még az olcsó autó is drága.
2020. máj. 11. 19:53
Hasznos számodra ez a válasz?
15/20 A kérdező kommentje:
igen, sikeresen egyik sem tudja.
A VW-csoport azért annyira kis autókat nem gyárt.
2020. máj. 11. 20:12
16/20 anonim válasza:
Mert totál fölösleges nekik, ha egyszer így is bőséges piacuk van, így inkább foglalkoznak ezekkel ahelyett, hogy úgy tolnák valamibe a fejlesztési pénzt, hogy vagy összejön vagy nem. Mellesleg ott van neki a motorgyártás is, azért a motorok között elég szép szeletük van a tortából ott is.
2020. máj. 11. 20:57
Hasznos számodra ez a válasz?
17/20 A kérdező kommentje:
Ez teljesen igaz, nekik nem az a célközönség, akiknek a kényelem, technológia vagy luxus számít, hanem aki beéri az olcsóbb autóval is.
2020. máj. 11. 21:17
18/20 anonim válasza:
Próbálom fogni a szarkazmust, de valahogy ez itt erőltetett. Kényelem oké, bár ez relatív, ha valaki nem 1000km-t akar egy seggel levezetni, annak teljesen elég egy kényelmes futómű, egy kényelmes ülés mellé légkondi, illetve esetleg hogy 130 körül ne legyen veszélyes szélzaj. A technologia meg olyan, hogy az emberek nagy része tesz rá magasról, hogy az autóját épp gőz hajtja vagy fuziós reaktor, ha olcsón és megbízhatóan üzemeltethető. A luxus meg olyan dolog, hogy mára picit ilyen pénisznövelő dolog lett, és senki sem fog egy embert azért csodálni, mert jajj Audiból szállt ki, Jajj Mercedessel közlekedik.
2020. máj. 11. 21:28
Hasznos számodra ez a válasz?
19/20 anonim válasza:
Ne zavarjon senkit, hogy már megírtam: gyárt szedánt a Suzuki, Ciaz a típus neve.
Az európai piacon nem érdemes forgalmazni, ennyi. Egyébként több japán gyártó ugyanezt csinálja. Pl. amerikába exportál ilyen autókat, hozzánk nem hoznak.
2020. máj. 11. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?
20/20 anonim válasza:
A suzuki kifejezetten a kicsi városi autók gyártásával foglalkozik évtizedek óta.
De amugy vannak nagyobb autóik is.
Ha elmennél japánba, meglepődnél milyen autók mennek ott suszuki emblémával.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!