Mazda 6 check engine es menetstabilizator lampa mit jelezhet?
2006 os mazda 6 sport gt 143hp, check engine es menetstabilizator vilagit de néha eltunik.
Reggel vagy hidegen feheren fustol, de ha meleg a motor mar nem csinalja.
Porlasztok fellettek ujitva.
Alapjarat ingadozas neha van.
Tapasztalatok?
Valakinek saját tapasztalat márkán belül?
Kiolvasás tervben van.
Neha eltunik a hiba, de a kovetkezo beinditasnal visszajon.
De a hibakod hol feljon hol eltunik.
Jelenleg 1 hete nincs
Azelott 2 napig (kb 150km ig) volt
#5: Nem fogja elvinni szerelőhöz, ebben most már biztos vagyok. Az a fajta ember, aki majd inkább eladja azzal a szöveggel, hogy füstöl a motor álló helyzetben, de ha mész vele, nem látszik, mert elfújja a szél. Jól megszívja, aki majd megveszi.
Aztán a kérdező vesz egy másik sz@rt, pedig az átírás, eredetvizsga, stb plusz költségeiből akár meg is csináltathatná az autóját.
#6 vagy addig használja, amíg megy a kocsi, be nem áll a motor vagy ki nem gyullad.
"jelenleg 1 hete nincs". De jó, én is veszek olcsón egy hengerfejes kocsit vagy akármit aminek baja van a vezérléssel, veszek olcsón egy OBD-olvasót és kitörlöm a hibakódot és használom tovább, mert "már nincs hibakód akkor biztos baj sincs" alapon.
Ne vicceljünk már, ezért van ennyi roncs ebben az országban mert sok tulaj skót.
Ahogy látom, az emberek általánosságban úgy vannak vele, hogy megveszik az autót, de aztán nem hajlandóak rákölteni a karbantartásra, szerelésre lehetőleg egy fillért sem. Inkább eladja, és vesz másikat, de a szerviz az kizárt. Sokan azzal az indokkal vesznek 4-5 millióért - persze hitelre - új autót, mert a használtra költeni kell. Az mindegy, hogy vehetne 2 millióért is, amire ha nagyon kell, rákölthet 200-300 ezret, de abban akár 2 szett új gumi is van... és akkor is felét költené, mint az újra, de az nem opció, mert valamiért az autószervizektől rettegnek az emberek, hogy ott fizetni kell.
Itt felénk van egy régi Renault Laguna, szerintem tőből le van szakadva a kipufogója, füstöl is, olyan hangja van, mint egy helikopternek. Azon csodálkozom, hogy beindul egyáltalán, de az ember így használja vagy 2 hónapja. Gondolom nem veti fel a pénz, de azt nem értem, miért jobb megvárni, míg még nagyobb baja lesz az autónak. Vagy úgy van vele, hogy megy amíg megy, aztán ott hagyja valahol az út szélén?
#7, #8.
4 db injektor felujitas volt 200 ezer ft, szerelo szerint az volt rossz, a fehér füst okozója. Kiderult hogy nem.
Mazda szakszervízben lett kiolvasva és nem tudtak semmi konkrétat mondani. Semmilyen folyadék nem fogy belőle, se olaj se a víz. Műszakira való felkészítész 100+ ezer ft volt, szóval nem a spórolás van rajta. 1.3 m forintért lett véve 1 éve szóval inkabb mi jártunk vele rosszul.
Tanácsot kértem hátha volt már valakinek hasonló de ehelyett az ellenkezője lett, a leszólás!
Ezért jó a magyar mentalitás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!