Mi romolhatott el a felfüggesztésnél?
Először is gratula, hogy úgy kb. fél tonna súlyt beleraktál a kocsiba, amivel sikerült túlterhelned a kocsit (egy kisebb autó akkumlátor 12 kg körül van, ebből raktál bele 38 darabot, aminek a tömege így legalább 456 kg lett, te meg lehetsz szerintem úgy 70-80 kg körül, amivel a kocsinak az 522-531 kg-os hasznos terhelhetőségét sikerült elérned.
Egyébként szerintem a rugójait sikerült összenyomnod a túlterheléssel, amit kénytelen leszel cseréltetni... Drága mulatság lesz ez.
Ilyenkor a rugókat nem töröd, hanem összenyomod annyira, hogy ne tudjon visszamenni az eredeti állapotába, mert a terhelés hatására maradandó alakváltozást szenvednek el.
Ha tört is, akkor a rugók a felső menetüknél szeretnek törni, mert a felverődő víz ott nem szokott kiszáradni, amitől ott kezdenek el először korrodálni, majd gyengülni, majd törni, úgy is, ha kívülről nézve épnek tűnnek.
De a te esetedben valószínűbb, hogy a relatíve hosszú ideig történő terhelés hatására összenyomtad, mert a rugóknak van egy bizonyos tartalékuk, ahol lehet pluszba terhelni őket(pl. fékezéskor és indulásnál nagyobb terhelés éri őket, de ezek jellemzően nagyon rövid távig tartanak, a 2-3 km többszöröse ennek a távnak).
Ha szerencséd van, akkor 1-3 hét alatt visszamehet az eredeti állapotába.
Annyi eszed már nem volt hogy két adagban szállítsd el....
Ülj le, egyes!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!